עברה את הגבול? בתו של גווארדיולה שברה את הרשת עם תמונה נועזת

מריה גווארדיולה | צילום: אינסטגרם

"ההמצאה הכי טובה של פפ אחרי מסי", "יותר יפה מטרבל". בתו של מאמן העל ממשיכה להטריף את העוקבים, דבר שגורם לה להתקרב בצעדי ענק לעבר הישג מרשים במיוחד. לירון שרון עם הפרטים המלאים ממנצ'סטר

(גודל טקסט)

העוקבים ברשתות החברתיות נטרפים אחרי בתו של פפ גווארדיולה, מריה, שממשיכה להגדיל את הקהל שלה ומתקרבת בצעדי ענק לחציית הרף של מיליון עוקבים באינסטגרם. הפוסט האחרון ששיתפה בו היא לובשת מחוך שקוף שבר את הרשת, ובעיקר את כמות הלייקים והתגובות שהיא קיבלה.

מריה גווארדיולה
מריה גווארדיולה | מסך, אינסטגרם

חוץ מלקבל דרישות ובקשות מאוהדי מנצ'סטר סיטי שמעריצים אותה ומגיבים לה באופן קבוע ברשתות החברתיות, הפעם אחד מהם קבע חד וחלק: "מריה, את היצירה הכי טובה של פפ אחרי ליאו מסי".

"היצירות של פפ אף פעם לא מאכזבות, מריה היא אלה, היופי שלה יותר עוצמתי אפילו מלקחת טרבל", כתב לה אוהד אחר. בתו בת ה-22 של מאמן מנצ'סטר סיטי היא כוכבת רשת בהתהוות והיא מלווה את אביה המפורסם ומגיעה באופן תדיר לאיצטדיון איתיחאד לעודד.

בעבר ניהלה רומן קצר עם דלה עלי, ושמה נקשר גם עם ארלינג הולאנד, ונראה שבסביבה בה היא מבלה את רוב זמנה, לא רחוק היום בו תמצא כדורגלן אחר שיכבוש את ליבה.

עד אז היא חיה טוב כמו אשת כדורגלן, רק תחת הכובע "בתו של המאמן הטוב בעולם". מריה חברה טובה של סאשה רבקה, זוגתו של ג'ק גריליש הפרובלמטי, ואיך אומרים? הראה לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. בתקשורת האנגלית יש לא מעט ביקורות שמופנות כלפיה שהיא "פתיינית" ושכל הייעוד שלה הוא "למצוא כדורגלן שייתן לה את הנוחות והחיים שאבא שלה העניק לה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי