התמונה הנוזעת שסיכנה את "האישה הכי לוהטת בליגה" בהרחקה מאינסטגרם

מיה נילסון לינדלוף | אינסטגרם

ב"סאן" טענו שמיה נילסון עלולה להסתבך עם הרשת החברתית בעקבות תיעוד חושפני שהעלתה, אך המדור בדק וחזק עם מסקנה חד משמעית: היא לא עברה את הגבול. אז באיזה מקרה כדורגלן וזוגתו כן נענשו?

(גודל טקסט)

"האישה הכי לוהטת בפרמיירליג הסתכנה בהרחקה מהאינסטגרם", כך צעקה כותרת של אייטם שפורסם ב"סאן" האנגלי. מיה נילסון לינדלוף, אשתו של בלם מנצ'סטר יונייטד ויקטור, העלתה לרשת החברתית תמונה עם מחשוף עמוק, כשהיא לובשת חלוק ובצהובון טענו שעלולות להיות לתיעוד הסקסי השלכות פחות נעימות.

המדור החליט לבחון את התמונה וחזר עם מסקנה חד משמעית: הרחקה לא תהיה פה. בהמשך האייטם ב"סאן" מיהרו לצנן בעצמם והבהירו כי היא לא חשפה יותר מאשר בנות אחרות שמעלות לאינסטגרם תמונות בבגדי ים, ועל כן לא נראה שהיא תיענש על ידי ראשי הרשת החברתית המצליחה.

על זה לא מרחיקים מהאינסטגרם. גברת לינדלוף
על זה לא מרחיקים מהאינסטגרם. גברת לינדלוף | מסך, אינסטגרם

באיזה מקרים הרשת החברתית כן מתערבת? פאולו דיבאלה ובת הזוג שלו, הזמרת אוריאנה סבטיני, הצטלמו ללא חלק עליון ומיהרו להעלות. התמונה הייתה עד כדי כך פרובוקטיבית, שהיא הוסרה על ידי אינסטגרם ולאחר מכן הוחזרה כשהחזה של אוראינה מצונזר.

אשת הכדורגלן כתבה בזמנו: "התמונה חזרה לאחר שאינסטגרם החליט לצנזר אותה". לאחר מכן היא עצמה מחקה אותה ושיתפה שתי תמונות אחרות בהן רואים רק את הגב שלה, מקושט בקעקועים קטנים.

התמונה שצונזרה על ידי אינסטגרם
התמונה שצונזרה על ידי אינסטגרם | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי