הסוד הגדול נחשף? "זו האישה המסתורית שילדה את בנו של כריסטיאנו רונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

זו באמת היא? ברשת הופץ תיעוד של מי שלכאורה קיבלה מכוכב העל 12 מיליון יורו וילדה את כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור בשנת 2010. צפו והכריעו

(גודל טקסט)

בשנת 2010, בגיל 25, כריסטיאנו רונאלדו הפך לאבא בפעם הראשונה, כאשר אם בנו נותרה אנונימית והילד נמצא תחת חסותו המלאה של הפורטוגלי שבחר לטפל בכריסטיאנו ג'וניור לבדו. חלק מהשמועות לגבי זהות האם גרסו כי מדובר מלצרית ממנצ'סטר, אבל הפרטים לא אושרו וזהותה לא ידועה לציבור.

שמה של הצעירה כמו גם תמונה שלה מעולם לא נחשפו ושקט מוחלט אופף את הסיפור הזה. על פי "הסאן", רונאלדו שילם לאמו של כריסטיאנו ג'וניור 12 מיליון יורו. כעת, 13 שנים לאחר מכן, הופצה ברשת תמונה של מי שהיא לכאורה האם, ובהחלט אפשר לשים לב כי קיים דמיון בין השניים.

רונאלדו לצד האם. התמונה שהופצה ברשתות
רונאלדו לצד האם. התמונה שהופצה ברשתות | מסך, אינסטגרם

עם זאת, חשוב להדגיש כי מדובר בספקולציות שכאמור הופצו ברשתות החברתיות ואין להן אישור. בתמונה אפשר לראות את אותה בחורה אלומנית מבלה עם רונאלדו על חוף הים, וכאמור יש הטוענים שהיא אמו של כריסטיאנו ג'וניור.

לרונאלדו כידוע יש חמישה ילדים. לאחר כריסטיאנו ג'וניור, נולדו לו באמצעות אם פונדקאית תאומים בשם מתאו ואווה. בסוף 2017 זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס ילדה את בתם המשותפות הראשונה: אלנה מרטינה. בשנה שעברה עברו השניים טרגדיה גדולה כשנולדו להם תאומים, אך הבן נפטר בלידה ורק הבת שרדה.

ג'ורג'ינה רודריגס עם הילדים ופפה החתול | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי