כוכבת הפורנו טוענת: כוכב העל הכה אותי ושילם לי דמי שתיקה

אחרי שטענה שהיא בהיריון ממנו, מוריה מילס טוענת שזאיון וויליאמסון שלח אליה "את חבריו הבריונים" ושילם לה תמורת שתיקתה: "הוא לא מי שהוא טוען שהוא"

(גודל טקסט)

פרשת זאיון וויליאמסון וכוכבת הפורנו מחריפה: השחקנית מוריה מילס פרסמה סרטון בחשבון הטיקטוק שלה וטענה שכדורסלן ניו אורלינס פליקנס הכה אותה ושילם לה דמי שתיקה על מנת שלא תחשוף זאת.

"לא רציתי שזה יגיע לזה, אבל נמאס לי להעמיד פנים בשביל הבן אדם הזה שמזלזל בי לעיני כל העולם", אמרה מילס בסרטון. "אני נאלצת להתמודד עם זה שבכל פעם שאני נכנסת לאינטרנט, אנשים תוקפים אותי בגלל האיש הזה, ואני עייפה מזה. הוא אמר שהוא ישלח לי 62,000 דולר, אני עדיין מחכה לזה מאז יוני, הוא ממש שקרן. הוא משקר בכל מה שהוא אומר, הוא לא מי שהוא טוען שהוא. אני פשוט ניסיתי להימנע מההשפלה ולספר לכם מה הוא עשה לי במהלך כל הקשר שלי איתו. הוא מכה נשים וה-NBA צריכה לדעת את זה. לא רציתי להגיע למצב הזה כי אני יודעת כמה אנשים ערבים לו, אבל זאיון וויליאמסון מכה נשים והסיבה שהוא שילם לי הייתה כדי שלא אספר את זה לכל העולם".

לסרטון צירפה שחקנית הפורנו לשעבר את הכיתוב הבא: "אני חווה אלימות מאז 2022. הוא שילם לי כדי שאשתוק ולא אספר על ההתעללות. הוא הכה אותי במשך כל הקשר שלנו ואני פוחדת על חיי, הוא שלח את החברים הבריונים להתקשר אליי כדי לפגוע בי. אם יקרה משהו, זה בגלל זאיון".

@moriahmilly

Domestic abuse since 2022 he was paying me to be silent and not mention the abuse. He beat me are entire relationship im scrared for my life he has his thug friends calling to hurt me id anything happens its was zion

♬ original sound – Moriah mills ?

עוד בטראש טוק

אחרי שנצפו ב"רגעים אינטימיים": הרומן בין שאקירה לג'ימי באטלר נחשף
כוכבת הילדים חושפת טראומה מינית מיחסיה המעוותים עם פלה: "הייתי בת 17"
חשש מ"קללת הפלייבוי"? שחקנית גרמניה סירבה להצטלם למגזין

כזכור, הסאגה התפוצצה בכלי התקשורת כשוויליאמסון הודיע שהוא וזוגתו מצפים לתינוק, ובתגובה טענה מילס בחשבון הטוויטר שלה, שנחסם זמן קצר לאחר מכן, שהיא וזאיון ניהלו מערכת יחסים במשך שלוש שנים בעוד שאת בת זוגו הכיר השחקן רק בפברואר האחרון.

בנוסף אמרה כוכבת הפורנו שוויליאמסון "מכור לסקס" ואיימה לחשוף קלטות שלהם מקיימים יחסי מין, בהמשך עשתה צעד חריג כשקעקעה את שמו הפרטי על הפנים שלה, ולפני כשבועיים וחצי הודיעה שהיא בהיריון מהכדורסלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי