קשה להשגה: הישראלי היחיד שמאמן מכבי ת"א עוקב אחריו באינסטגרם

קלודין ורובי קין | אימג'בנק GettyImages, Kevork Djansezian

כשלושה שבועות חלפו מאז מונה רובי קין, אך למעט העמוד הרשמי של המועדון ואדם אחד נוסף, הוא עדיין לא "מתפזר" ואפילו הבעלים מיטש גולדהאר לא נמצא ברשימת המעקב שלו. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

רובי קין מונה למאמן מכבי תל אביב לפני כשלושה שבועות, אך בוודאי תופתעו לגלות שהוא עוקב באינסטגרם אחרי ישראלי אחד בלבד. כיאה לשחקן עבר בסדר גודל כזה, לא פחות מ-638 אלף אנשים עוקבים "הכדורגלן האירי הכי גדול בכל הזמנים" ברשת החברתית הפופולרית. מנגד, חלוץ העבר עוקב אחרי 880 אנשים וביניהם איתרנו אגדה מקומית שכולכם מכירים מצוין.

מדובר ביוסי בניון, כדורגלן עבר אגדי בעצמו, ששיתף פעולה עם קין בליברפול בעונת 2008/09. בזמנו, הישראלי פירגן לחלוץ האירי ששבר בצורת של 11 משחקים בלי שער, כשכבש צמד לרשת ווסט ברומיץ'. בריאיון לליברפול אקו, אמר: "כולנו ידענו שמדובר בשחקן גדול, שהבקיע שערים רבים בקריירה שלו. אולי הוא היה צריך קצת ביטחון בשחקנים החדשים סביבו כדי להבקיע".

בניון וקין נשארו מיודדים ועוקבים אחד אחרי השני ברשת החברתית, וסביר להניח שהם גם שוחחו לפני מינויו של האירי למאמן מכבי תל אביב. מעבר לבניון ולעמוד הרשמי של מכבי ת"א, כאמור, קין לא עוקב אחרי אף ישראלי אחר וגם לא אחרי אף אחד מהמועדון בו הוא חתום, כולל הבעלים מיץ' גולדהאר. נחכה לניצחון ראשון ואז אולי גם הרשימה אחריה עוקב המאמן, תתרחב. 

בלי יכולות פיזיות הוא הגיע לטופ העולמי. יוסי בניון | GettyImages
נרכש ב-20 מיליון, נמכר ב-12 מיליון. רובי קין במדי ליברפול | אימג'בנק GettyImages
עוד באותו נושא: יוסי בניון, רובי קין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי