אנחנו כבר לא "מסתתרים": הצעד ה"משמעותי" של אוסקר גלוך ובת הזוג‎

אוסקר גלוך | רויטרס

אחרי שנאלצנו להסתפק בתיעוד של היהלום ושל מרום איפרגן היפה רק בסטורי, כעת אפשר להכריז שמערכת היחסים שלהם עולה שלב. לירון שרון עם הפרטים המלאים, התגובה והתמונות מעוררות הקנאה

(גודל טקסט)

כפי שסיפרנו לכם כבר בחודש מרץ האחרון, אוסקר גלוך החל לצאת עם יפייפיה בשם מרום איפרגן. למרות שזה רשמי ורציני, השניים לא הרבו לשתף את מערכת היחסים שלהם ברשתות החברתיות. אפשר להבין מדוע – אהבה חדשה, חבר'ה צעירים, הוא אחד הכדורגלנים המדוברים בארץ, ועל כן הם שמרו על הזוגיות מחוץ לאינסטגרם, לפחות עד לסוף השבוע האחרון.

אוסקר גלוך, מרום איפרגן
אוסקר גלוך, מרום איפרגן | מסך, אינסטגרם

אחרי שהוביל את הנבחרת הצעירה של ישראל לחצי גמר אליפות אירופה, הגיע תורו של קשר רד בול לזצבורג לנפוש. גלוך טס עם בת הזוג שלו למיקונוס, האי היווני שנחשב לאהוב על ידי לא מעט שחקני כדורגל ברחבי העולם.

היהלום הישראלי כל כך נהנה, שהחליט לשתף אלבום של חוויות שלי ושל מרום – וזו בעצם הפעם הראשונה שהוא מעלה תמונה שלהם לפיד. אמנם היא לא כיכבה בתמונה הראשית של האלבום, אבל גלוך העלה סרייה של תמונות עם אהובתו לפיד וזה כאמור הגיע אחרי חודשיים שנאלצנו להסתפק רק בתמונות זוגיות בסטורי שלו.

מרום איפרגן, זוגתו של אוסקר גלוך
מרום איפרגן, זוגתו לשעבר של אוסקר גלוך | מסך, אינסטגרם

בשנת 2023 ובעידן הרשתות החברתיות, זה בהחלט צעד משמעותי, כי אתם יודעים איך זה היום, החיים שלנו מתנהלים לא מעט על פי הרשתות החברתיות ועל כן השיתוף של גלוך מעיד על עליית שלב ביחסים.

הקשר ומרום שלו נהנו מהשמש של יוון ועבדו על השיזוף, רכבו על ג'ט סקי, אכלו במסעדות טובות עם חברים וסתם עשו פוזות פוטוגניות למצלמה. "כמה אהבה" הגיבה בת הזוג של גלוך על התמונות ששיתף בפני כמעט 72 אלף העוקבים שלו, שחלק גדול מהם הפך גם לעוקבים שלה לאחר שהיא חצתה את ה-20 אלף עוקבים אחרי החופשה הזאת.  

עושים את יוון, גלוך ואיפרגן
עושים את יוון, גלוך ואיפרגן | מסך, אינסטגרם
האהבה פורחת. מרום איפרגן, אוסקר גלוך
מרום איפרגן, זוגתו לשעבר של אוסקר גלוך | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: אוסקר גלוך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי