עברה על חוקי האינסטגרם: התמונה המינית שסיבכה את איוונה קנול‎

איוונה קנול | צילום: אינסטגרם

לא ברור איך זה לא קרה עד עכשיו, אבל האוהדת הלוהטת ביותר בכל הזמנים, איבנה קנול, קיבלה אזהרה מהרשת החברתית בעקבות תמונה פרובוקטיבית במיוחד ששיתפה. כצפוי, הקרואטית לא התרגשה יותר מדי והמשיכה בשלה

(גודל טקסט)

לא ברור איך רק עכשיו זה קרה, אבל האוהדת הלוהטת ביותר בכל הזמנים, איוונה קנול, קיבלה אזהרה מאינסטגרם בעקבות תמונה פרובוקטיבית במיוחד ששיתפה. למרות העובדה שקהל העוקבים הענק שלה זוכה לתמונות חושפניות באופן תדיר, הפעם הפצצה הקרואטית קיבלה אזהרה מאינסטגרם לאחר ששיתפה סרטון וידאו כשהיא לובשת ביקיני כל כך קטן, שכנראה הם הצליחו לפספס אותו.

איוונה קנול | צילום: אינסטגרם

בת ה-30 שיתפה את 3.3 מיליון העוקבים שלה ברשת החברתית באזהרה שקיבלה, בה נכתב כי "הפרה את החוקים של הפלטפורמה", והוסיפה את הפרשנות שלה לאירוע: "יותר מידי לוהטת לאינסטגרם. זה ככה כל שבוע". למעשה, זאת הייתה הפעם הראשונה שהאוהדת השרופה של נבחרת קרואטיה משתפת את העוקבים בכך, אך זו ממש לא הייתה הפעם הראשונה שהיא "ננזפה" ע"י אינסטגרם, שבסוף החליטו לאשר את התוכן השנוי במחלוקת.

הסרטון ששיתפה צולם באיביזה, שם השתכשכה איוונה במים, וכתבה: "אירופה את מוכנה?", על כך קיבלה אלפי תגובות- ורובן, באופן מתבקש, מתייחסות לישבן שלה. כוכבת הרשת עדיין מבלה באי הספרדי ואחרי שפגשה את ארלינג הולאנד במיקונוס לפני כשבועיים, מעניין מי יהיה הכדורגלן הבא שיזכה להיתקל באוהדת הפרובוקטיבית שלא מבינה מדוע לא נותנים לה להיות מה שבא לה להיות.  

האזהרה שקיבלה איוונה קנול | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי