אוהד של קבוצה אחת? המועדון היחיד שנמצא ברשימת המעקב של אייל ברקוביץ'

אייל ברקוביץ' | קובי אליהו

אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי עוקב באינסטגרם אחרי 16 עמודים בלבד, ביניהם אחת האקסיות מימיו כשחקן, גרושתו, זוגתו הנוכחית וסלבריטאית אחת. לירון שרון עושה לכם סדר ברשימה

(גודל טקסט)

פעם, כשהטלפון היה מחובר בחוט לקיר, כולנו היינו אנשים חופשיים יותר. כיום, כשהטלפון חופשי ואפשר להסתובב איתו בכל מקום בעולם ולהיות מחובר בכל רגע נתון, אנחנו אלו שכבולים, בואו נודה בזה. עם כניסתן של הרשתות החברתיות השונות, אפשר להגיד בפה מלא שכמעט כולם מכורים. אחת הפלטפורמות הכי פופולריות כבר שנים היא אינסטגרם, ויש חשיבות רבה אחרי מי אתה עוקב ומי עוקב אחריך. וכשאתה אישיות מפורסמת – על אחת כמה וכמה.

אייל ברקוביץ' | Alex Livesey/Getty Images

בעולם שהסרת עוקב מעידה בדרך כלל על פרידה, לייק שווה פירגון ותגובה שווה מעורבות, רשימת עוקבים מצומצמת מעידה גם היא על משהו. חוסר עניין? רצון לבלוט? או פשוט סתם כי ככה מתחשק? השאלה הזו מופנית לאחד הכדורגלנים הכי גדולים שנולדו בישראל וכיום מגיש הטלוויזיה והפרשן, אייל ברקוביץ'.

"הקוסם" עוקב בסך הכל אחרי 16 אנשים. כן, קראתם נכון. לברקו יש אמנם קהל גדול של 43 אלף אנשים שעוקבים אחריו, אבל הוא בחר לעקוב רק אחרי קומץ מובחר מאוד. 

אייל ברקוביץ', רונאלדיניו
אייל ברקוביץ', רונאלדיניו | Neal Simpson – EMPICS / Contributor

שחקן העבר שהימם את הפריימרליג בשנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים, עוקב אחרי קבוצה אחת בלבד – מנצ'סטר סיטי בה שיחק. מכבי חיפה, מכבי תל אביב, סלטיק, ווסטהאם וסאות'המפטון – הן לא ברשימה של ברקוביץ', שלא עוקב גם אחרי ההתאחדות לכדורגל בישראל או אחרי שחקני עבר גדולים ששיתפו איתו פעולה לאורך השנים בנבחרת, בארץ ובחו"ל.

לעומת זאת בביו שלו, כל המועדונים בהם שיחק מעבר לים מתוייגים, אך פרט לאלופת אנגליה, כאמור, אין לאף אחד מהם עוקב ממנו. ברקו לא עוקב אחרי שחקנים או קולגות פרט לחצי השני שלו על המסך, אופירה אסייג, אלא רק אחרי בת זוגו, שרון כהן ניר, ילדיו, גרושתו טלי, בני משפחה ומספר אנשים נוספים. האם זה ישתנה בקרוב? תדעו אם המספר יעלה מעל 16.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי