הציל את חייו של אביו, אחרי שאחיו נרצח בפיגוע: "מי חשב שתגיע פצצה כזו"

ערן זהבי, שני זהבי
ערן זהבי, שני זהבי | מסך, אינסטגרם

אח של שני זהבי, גיסתו של כוכבי מכבי תל אביב שאיבדה את אחיה בפיגוע נתעב לפני כ-20 שנה, נרתם ותרם כליה: "איזה לב גדול ואיזה תעצומות נפש". גם ערן זהבי חיזק: "רק בריאות, כל הכבוד ליאור"

(גודל טקסט)

האנשים הקרובים ביותר לערן זהבי ואשתו שי הם אחיו הגדול אבי ואשתו שני. אתמול שיתפה גיסתו של כוכב מכבי ת"א סיפור מרגש שאי אפשר להישאר אדיש אליו. לפני עשרים שנה איבדה שני את אחיה הגדול בפיגוע מזעזע, לאחר שנדקר למוות על ידי מחבל נתעב שניסה לתקוף את זוגתו בטיילת בבת ים, והגן עליה בגופו. עכשיו, אחיה הצעיר הציל את החיים של אבא שלהם.

שני פתחה את הלב וסיפרה לעוקבים: "מי חשב שאחרי שהחיים בגדו בנו ובעיקר בהורים שלנו ונהרג לנו אח בפיגוע, תגיע לנו פצצה שכזאת לאבא הכי טוב שקיים בעולם הזה. פתאום הידיעה שאבא חייב השתלת כליה. מה עכשיו? מה יהיה?", כתבה גיסתו של ערן והוסיפה: "ליאור אחי, זה שקשור אליו בקשר לא רגיל ולא מוסבר, אמר 'אני תורם'. הוא יצא מתאים ויאללה זירז את הכל שיהיה הכי מהר, שלא נראה את אבא סובל". 

אחיה הצעיר של שני הדגים "כיבוד הורים מהו" ושימש דוגמא לחינוך הטוב שקיבלו בבית. "עשית היום דבר גדול מאד. זה הטופ של הטופ וזה לא מובן מאליו. כמה שאני גאה בך, איזה לב גדול ואילו תעצומות נפש", סיכמה שני את המקרה המרגש ופירסמה תמונה של אביה מנשק את אחיה רגע לפני הניתוח בבית החולים.

זהבי, היה בן הראשונים להגיב וכתב: "רק בריאות, כל הכבוד ליאור". המדור מאחל החלמה מהירה ובריאות איתנה לליאור ואביו ולכל המשפחה, המקרה שלכם גורם לכולם להעריך את החיים ובעיקר להבין מהי משפחה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי