כוכב מכבי ת"א כן, הרכש החדש לא: ההפתעה מכיוונו של ברק בכר ‎

play
ברק בכר והצוות | אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד
ברק בכר והכוכב האדום גברו 1:3 על פנרבחצ'ה וזכו בגביע "פארי קאפ" 01:44

המדור החליט לבדוק את רשימת המעקב בעמוד האינסטגרם של מאמן הכוכב האדום בלגרד, שצבר קהל לא קטן בזכות ההצלחות הרבות במכבי חיפה ונראה שהצלחה נוספת בסרביה תוביל אותו לקפיצה נוספת

(גודל טקסט)

העונה אמנם עדיין לא התחילה באופן רשמי, אבל מהרגע שהגיע לקווים של הכוכב האדום, ברק בכר נוחל הצלחות. בתקשורת הסרבית מתלהבים מהמאמן הישראלי לאחר הזכייה בגביע פארי, טורניר ידידות שנערך ברוסיה אותו סיימו בכר וחניכיו עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה מפגשים נגד זניט סנט פטרסבורג, פנרבחצ'ה ונפטצ'י באקו.

בזמן שהוא חושב איך להוציא את המיטב מהשחקנים שלו ומנסה לחזק את הסגל ולשמור על היכולת הנהדרת בעונה הקרובה בליגה הסרבית ובזירה האירופית, אנחנו במדור הצצנו בחשבון האינסטגרם שלו וגילינו מספר דברים מעניינים.

כמעט 50 אלף איש עוקבים אחרי המאמן בן ה-43, שהפך להצלחה גם ברשתות החברתיות בשלוש השנים במכבי חיפה, לאור התארים הרבים אותם קטף. הצלחה נוספת בסרביה, מדינה בה כדורגל הוא כמעט דת, צפויה להוביל לקפיצה משמעותית נוספת בכמות העוקבים שלו.

בכר עצמו אגב עוקב "רק" אחרי 337 אנשים, ביניהם שחקני כדורגל רבים, שחקני עבר, מאמנים ואנשי תקשורת וגם לא מעט סלבריטאים שהפכו לחבריו הטובים כמו הקומיקאי, ישראל קטורזה. אחד השחקנים הראשונים שבלטו ברשימה הוא כוכבה של מכבי תל אביב, ערן זהבי, אחריו כמובן עוקב המאמן המצליח.

גם אחרי ג'ורדי קרויף וברק יצחקי עוקב בכר וכם אחרי מספר שחקנים מקבוצתו החדשה בסרביה, אך יש שם אחד שעדיין לא זכה לעוקב. עומרי גלזר, השוער הישראלי של בכר שעומד בין הקורות של הכוכב וזוכה למחמאות רבות בסרביה, הוא עדיין לא נכלל ברשימת העוקבים של מאמנו שסביר שישנה זאת בקרוב.

כרגע לא ברשימת המעקב של בכר. גלזר
כרגע לא ברשימת המעקב של בכר. גלזר | מסך, אינסטגרם

שמות בולטים שכן קיבלו ממנו עוקב: מיגל ויטור, עופרי ארד, גיא חיימוב, עידן ורד, מאור בוזגלו, דיא סבע, גל אלברמן, אלונה ברקת, יוסי בניון, דודו אוואט, ג'ובאני רוסו, ניר ברקוביץ', דן איינבינדר, בן שהר, רמי גרשון, ניקיטה רוקאביצה, מאור מליקסון, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה, עומר אצילי, דולב חזיזה, אופיר חיים, ינון אליהו, רועי פוקס, רועי משפתי, דין דוד, מאור לוי, מוחמד אבו פאני, רז מאיר, צ'ארון שרי, ג'וש כהן, נטע לביא, סאן מנחם, יובל אשכנזי, גיל אופק, חאתם אלחמיד, עדן שמיר וכמובן העמודים הרשמיים של מכבי חיפה והכוכב האדום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי