"את הכי טובה, אני אוהב אותך": הפצצה שכבשה את ליבו של כוכב ריאל מדריד

קניה אוס | צילום: אינסטגרם

לאחר שנצפו קרובים מתמיד בברזיל והחליפו ברכות אינטימיות ברשתות, נראה שכבר ניתן להכריז: ויניסוס ג'וניור נמצא בתחילתו של קשר זוגי מסקרן במיוחד

(גודל טקסט)

האם ייתכן שאחד הרווקים המבוקשים בעולם הכדורגל סוף סוף "נתפס"? ויניסיוס ג'וניור, כמו שאר שחקני ריאל מדריד, חוזר השבוע לסגל של קרלוס אנצ'לוטי לקראת העונה החדשה ולאחר שניצל כל דקה בחופשה שלו בריו דה ז'נרו. ויניסיוס בילה שם עם רודריגו, מיליטאו וקמאבינגה, כפי שראו 40 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם, שגם היו עדים לחשיפת מערכת היחסים שלו עם הזמרת הלוהטת קניה אוס. השמועות על רומן בין השניים החלו בדיוק לפני שנה, והרבה מים עברו בנהר מאז ועד לתחילת השבוע האחרון, אז חשפה המקסיקנית את טיב הקשר ביניהם. 

ויניסיוס ג'וניור וקניה אוס | אינסטגרם

הכל התחיל מסרטון של השניים שהפך במהרה לויראלי, בו הכדורגלן והזמרת הגיעו לבקר את האנדרטה המפורסמת של ישו בריו. "ויני" וקניה החליטו לטפס לראש האנדרטה להגיע עד לפסל המפורסם, הידוע כאחד משבעת פלאי העולם. בסרטון ניתן לראות כיצד ויניסיוס ובת זוגו מחזיקים ידיים ונראים רומנטיים למדי למרגלות הפסל הענק. יומיים לאחר מכן, חגג הכוכב של הבלאנקוס את יום הולדתו ה-23, אז שיתפה כוכבת הפופ תמונה שלה עם פוסטר שלו וכתבה: "מזל טוב לכדורגלן שלי, יום הולדת שמח לאחד האנשים האהובים עליי בעולם. אני אוהבת אותך תמיד".

ויניסיוס ג'וניור וקניה אוס מחליפים ברכות ברשתות החברתיות | אינסטגרם

יומיים אחריו היא חגגה את יום הולדתה ה-24, והוא כתב לה: "יום הולדת שמח לטניסאית שלי. את הכי טובה, אני אוהב אותך", ולא השאיר צל של ספק בנוגע למי מחממת אותו בלילות. כשהם מצליחים לבלות יחד כמובן – הוא מטפח קריירת כדורגל בספרד והיא במקסיקו ובכל אמריקה הלטינית. כמובן, העוקבים ברשתות בטירוף סביב מערכת היחסים החדשה של ויניסיוס, שנראה שהתאהב בזמרת הפצצה באופן שלא משאיר צל של ספק. נראה אותה ביציע עם מישל? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי