לא מתעסקים ב"שטויות של ילדים": הצעד הבוגר של יוסי בניון וערן זהבי

מסוגלים לשים את האגו בצד? ערן זהבי מול יוסי בניון | עיבוד תמונה, ברני ארדוב, דני מרון

בניגוד לציפיות? למרות פרשת החדר שעשתה רעש חזק בכל המדינה, ההחלטה המסקרנת של כוכב העבר ושל חלוץ מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

יותר מארבע שנים חלפו מאז שיוסי בניון הודיע על פרישה. "היהלום מדימונה", שמוגדר על ידי רבים כ"שחקן הישראל הגדול בכל הזמנים", משמש בגיל 43 כמנהל המקצועי של נבחרת ישראל ומקווה לעשות היסטוריה ולהעפיל איתה ליורו הקרוב. גם אחרי שתלה את הנעליים ועבר לצד הניהולי, בניון נחשב לאחת הפרסונות המוערכות בענף, וכיאה לשנת 2023, הוא זוכה לפופולריות רבה גם באינסטגרם.

בניון, שכבש נגד ריאל מדריד בשלב הנוק-אאוט של ליגת האלופות וחולל קסמים בפרמיירליג, מתחזק חשבון אינסטגרם עם 80 אלף עוקבים. אמנם הוא מהדור ש "לא חי את הסטורי", אך כמות העוקבים שלו מרשימה. בניון עצמו עוקב אחרי יותר מ-500 אנשים, ביניהם רוב השחקנים המובילים בענף, בארץ ובעולם, וכן גם אחרי מאמנים, נשות כדורגלנים וכמובן אחרי לא מעט פרסונות מהביצה המקומית. לצד כל אלו, בניון עוקב אפילו אחרי הכוכב הישראלי שסיים את דרכו בנבחרת ישראל לאחר "פרשת החדר", ערן זהבי. 

ערן זהבי נבחרת ישראל בכדורגל אחרי התבוסה מול נבחרת פולין | רויטרס

כן, קראתם נכון. למרות שבניון והמאמן אלון חזן החליטו לא לזמן את זהבי לנבחרת ישראל, זכר לבקשה של כוכב מכבי תל אביב לישון לבדו בחדר, כוכב העבר עדיין עוקב אחר החלוץ הצהוב ברשת החברתית. בוגר, נכון? השניים לא עוסקים "בשטויות של ילדים" וגם זהבי, הכדורגלן הישראלי הכי נעקב באינסטגרם, עוקב אחרי המנהל המקצועי, למרות שכאמור לא הצליחו להגיע לפשרה ב"קרב על החדר".

בעידן בו כל צעד מתנהל ברשתות החברתיות וכל ריב או פרידה מונצחים בהסרת עוקב, כיף לראות שהשניים עדיין עוקבים באינסטגרם ומי יודע, אולי הדלת עדיין פתוחה?

עוד באותו נושא: יוסי בניון, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי