נטע אלחימסטר חשפה: הסיבה שבגללה אני ורמי הסתרנו את ההריון

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | אוראל דדון

שחקן מכבי חיפה ואשתו המפורסמת הכריזו כי הם עומדים להפוך להורים לראשונה, אז למה הם חיכו עם פרסום הבשורה עד החודש השישי? "לא ידענו כמה התהליך הרפואי מורכב. החזה שגדל קצת הפליל אותי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה העפילה אתמול (שלישי) לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, אבל עוד קודם לכן רמי גרשון ואשתו נטע אלחמיסטר חשפו בשורה מרגשת. השניים סיפרו ל-1.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם שהם מצפים להפוך להורים בקרוב. אשת הכדורגלן היפייפיה נמצאת בחודש השישי להריון הראשון, ובכך אישרה את השמועות שרצו בתקופה האחרונה. 

אלחמיסטר ההריונית. בשעה טובה!
אלחמיסטר ההריונית. בשעה טובה! | רפי דלויה

נטע השיקה את מוצרי האיפור, הטיפוח והשיער החדשים שלה, תחת המותג "By neta" וסיפרה בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס", מדוע היא ורמי החליטו להסתיר את ההריון במשך שישה חודשים: "לא ידענו כמה התהליך הרפואי מורכב והחלטנו שעד שכל הבדיקות לא חוזרות תקינות, אנחנו לא מוציאים את זה גם אם מצלמים אותי מהבטן. גם הרופאים הנחו אותי שעדיף לי לשמור את זה לעצמי ולא לחשוף כלום, ורק כשנקבל את התוצאות והכל יהיה תקין – אפשר יהיה להוציא החוצה".

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | מסך, אינסטגרם

"כשהצטלמתי בחרתי את הזוויות הנכונות והתאורה הנכונה, החזה (שגדל) קצת הפליל אותי, אני יודעת, אבל אמרתי זה החזה – שיחשבו, אני לא משנה כלום", הוסיפה אלחמיסטר ההריונית. בדרך כלל ידועניות נוהגות לחשוף הריון לאחר בדיקת סקירת המערכות, בה רואים שהכל תקין, אך נטע ורמי בחרו לחכות חודש נוסף כדי להיות בטוחים במיליון אחוז.

אתמול חשפה לראשונה את הבטן באירוע שהתקיים בגלידריית הבוטיק "BONA BONO" שם גם הוקם פופ אפ ייחודי ומעוצב בהשראת המותג, רגע לאחר החשיפה המרגשת. הפופ אפ של נטע יתקיים בין ה 18.7-25.7 בגלידריית הבוטיק BONA BONO במסגרתו יהיה ניתן לרכוש את מוצרי המותג BYNETA ולהצטלם בעמדת צילום מגניבה.

שיעבור בקלות!
שיעבור בקלות! | רפי דלויה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי