אחד משלהם? עומר אצילי מטריף את העולם הערבי

עומר אצילי | אתר רשמי, אל עין

בסרטון שעלה בעמוד האינסטגרם של קבוצתו החדשה של הישראלי, אל עין מאיחוד האמירויות, הרשים הכוכב עם יכולות הקפצה מרשימות תוך כדי ספירה בערבית, שגרמו לאוהדי הקבוצה להתרגש

(גודל טקסט)

עומר אצילי עוד לא להופעת הבכורה במדי קבוצתו מהמפרץ אל-עין, אך כבר הספיק להטריף את האוהדים בסרטון חדש שעלה אתמול בעמוד האינסטגרם של קבוצתו מאיחוד האמירויות. אל עין, שמשקיעה המון בחשבונות שלה ברשתות החברתיות ומחזיקה בחשבון אינסטגרם בעל 366 אלף העלתה אתמול (רביעי), סרטון לסטורי שלה בו אחד משחקני הקבוצה שואל את אצילי בערבית כמה פעמים הוא יכול לכדרר עם כדור כדורגל בידו. אצילי נענה לאתגר והחל לכדרר כשהוא סופר בערבית.

בסרטון רואים את חברו לקבוצה מעודד אותו ואת השניים צוחקים, ונראה שיש במועדון מהאמירויות אווירה מעולה וצעירה שגורמת לליגיונר הישראלי להינות כבר מההתחלה. הוידאו של אצילי זכה לאלפי העברות ושיתופים, וגם אנחנו לא יכולנו להישאר אדישים לקישורי הערבית שלו. מוקדם יותר השבוע, פרסמו בחשבון הטוויטר של הקבוצה אתגר משעשע ובו ביקשו מהאוהדים ומהגולשים לזהות מי משחקניה מופיע כילד בתמונה שפורסמה בסרטון.

אוהדי הקבוצה הציפו את הפוסטים בתגובות, וקבעו פה אחד שהילד בתמונה הוא הכוכב הישראלי לו 112 אלף עוקבים באינסטוש נכון להיום, אך השחקנים שמופיעים בסרטון התלבטו, צחקו והותירו אותנו עם חיוך על הפנים. בזמן שאתם מחליטים אם זה אכן אצילי או לא, אשתו אור נפרדה מכל הקרובים כאן בישראל והמריאה לדובאי בדרך לבעלה יחד עם בר, אשתו של חנן ממן. 

image1-6 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי