עכשיו כל אנגליה יודעת: בת הזוג של מנור סולומון נחשפה ובגדול

play
דנה וושצינה | באדיבות המצולמים, טל חמדי
בכורה לא רשמית: סולומון פתח בהרכב, טוטנהאם נכנעה 3:2 לווסטהאם בהכנה 02:26

בת הזוג של הכוכב הישראלי, שכבר הספיק להרשים במשחקו הראשון במדי התרנגולים, נחפשת בכתבה מעמיקה בצהובון הבריטי הידוע לשמצה "הסאן", וכבר הספיקה לגנוב את ההצגה לבן זוגה

(גודל טקסט)

אתם כבר מכירים מצוין את בת הזוג של מנור סולומון דנה וושצינה, אבל עכשיו גם באנגליה יודעים היטב מי זו אחרי שהקשר הישראלי הרשים במשחק ההכנה הראשון של קבוצתו טוטנהאם וזכה למחמאות רבות, גם אשת הכדורגלן בת ה-23 זכתה למטר של קומפלימנטים מהצהובון הבריטי, ואפילו קיבלה אייטם שלם ב"סאן" האנגלי, שם עקבו אחרי כל צעד שלה וסיפרו על חייה בהרחבה.

"הברונטית היפייפיה של סולומון לומדת תקשורת ומדעי המדינה בלונדון וכמו הרבה בנות זוג של כדורגלנים, היא נהנית לטייל ביעדים מדהימים סביב העולם". כך כתבו בסאן על דנה, סטודנטית חרוצה באוניברסיטה הפתוחה שחורשת מכל מקום אליו היא מגיעה עם סולומון. עוד נכתב שם כי הזוג הישראלי החל לצאת מ-2018, מה שנכון בהחלט מאחר ורק בסוף השבוע שעבר חגגו השניים חמש שנים יחד, אירוע שדנה הקדישה עבורו פוסט באינסטגרם וכתבה על גבי תמונה משותפת שלהם: "לפני חמש שנים הלב שלי נגנב על ידו". 

בתחילת השבוע השיבה החצי השני של סולומון על שאלות ל15 אלף העוקבים שלה, שם סיפרה על ההתמודדות לגור במדינה זרה: "אני יכולה להגיד שזה ממש מבגר, נהייתי הרבה יותר עצמאית ואחראית, אתה אדון לעצמך וחייב לעשות הכל לבד. גיליתי כוחות שלא ידעתי שקיימים ופשוט לומדים להתמודד עם הכל. לפעמים כן אפשר להרגיש לבד אבל צריך להקיף את עצמך באנשים הנכונים ולמצוא תחביבים שעושים לך טוב וכמובן שמעריכים יותר את המשפחה והחברות, כי כשאתה רחוק זה לגמרי לא מובן מאילו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי