ממשיך לשבור שיאים: רונאלדו הפך למשתכר הבכיר באינסטגרם

הסופרסטאר הפורטוגלי יכניס 1.87 מיליון ליש"ט מכל פוסט ובכך ישיל את את קיילי ג'נר מפסגת המרוויחים. מסי במקום השלישי, וכיצד חלוצה של אל נאסר הסתבך עם נייקי?

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו שבר שיאים רבים בקריירה שלו וזכה בעשרות תארים אישיים וקבוצתיים, אך ברשתות החברתיות עמד עד היום על שיא העוקבים באינסטגרם, יותר מכל ספורטאי או אדם אחר בפלטפורמת התמונות והסרטונים. כעת, הכוכב הפורטוגלי הפך גם למרוויח העיקרי מהאינסטגרם עבור פוסט ממומן.

החלוץ המשחק כיום באל נאסר מערב הסעודית, עקף את הדוגמניית ואושיית הרשת, קיילי ג'נר, בדרך להיות האהאדם אשר מקבל עבור העלאה של פוסט ברשת החברתית יותר מכל איש או אישה אחרים. עם 597 מיליון עוקבים, הפורטוגלי העלה את התמחור שלו ברשת החברתית והוא כעת דורש על כל פוסט שהוא מעלה 1.87 מיליון ליש"ט, 400 אלף ליש"ט יותר מג'נר.

מי שעוד עומד גבוה בדירוג, אך נמצא כמובן מתחת לרואנלדו, הוא ליאונל מסי, לו 479 מיליון עוקבים והוא מכניס על כל פוסט ממומן באינסטגרם 1.38 מיליון ליש"ט.

הרבלייף מאריכה חוזה עם כריסטיאנו רונאלדו
שובר שיאים ברשתות החברתיות. רונאלדו | יח"צ – חד פעמי, יחצ

על אף ההצלחה הכלכלית והמקצועית של רונאלדו, הוא עומד כעת בפני מצב חוזי בעייתי מול חברת "נייקי" המשמשת לו כספונסר ראשי רוב הקריירה. בהפסד של קבוצתו אל נאסר 5:0 לסלטה ויגו במשחק הכנה, הפורטוגלי שם מגיני עצם של חברת "אדידס", היריבה העיקרית של "נייקי", ובכך יצר סערה ברשתות החברתיות.

כריסטיאנו רונאלדו אל נאסר
הסתבך עם נייקי? רונאלדו עם מגיני העצם של אדידס | אימג'בנק GettyImages

לפי החוזה של הסופרסטאר, בו הוא מרוויח 147 מיליון ליש"ט במשך 10 שנים, אסור לו כמובן להשתמש במוצרים של חברות הלבשה אחרות, כאשר קבוצתו אף חתמה על חוזה עם חברת ההלבשה האמריקאית ממש בקיץ הנוכחי בעקבות הגעתו של הפורטוגלי בחודש ינואר האחרון. באנגליה טוענים כי רונאלדו "יזכה" רק לאזהרה מ"נייקי" על השימוש במגיני העצם של היריבה, אך לא צפוי להיקנס או להתקרב להפרת חוזה משמעותית.

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי