"את לא לבד": המחווה המצמררת של ז'וזואה לא השאירה עין יבשה

ז'וזואה במדי לגיה ורשה | אימג'בנק GettyImages, MB Media

אקס הפועל באר שבע גילח את שערו כאות הזדהות עם חמתו, אותה הוא מכנה "אמא", לאחר שהתברר כי היא תיאלץ להיאבק בפעם השלישית במחלה הקשה: "סרטן יקר, תודה שגרמת לי לעצור - אתה יכול ללכת"

(גודל טקסט)

אקס הפועל באר שבע ושחקן לגיה ורשה, ז'וזואה, שיתף סרטון מרגש ברשתות החברתיות, בו הוא מגלח את שיערו וחושף את הצעד הרגיש שלו. הפורטוגלי רצה באמצעות הווידאו להפגין תמיכה באיזבל פונסקה, חמתו, שהוא עצמו מכנה "אמא", ברגע הקשה בחייה. אמה של אשתו נלחמת במחלת הסרטן, כאשר פעמיים היא כבר הצליחה להתגבר וזו הפעם השלישית שהוא מופיע.

"את האהבה שלי ואני רוצה שתדעי שאת אף פעם לא לבד במאבק הזה. אני אוהב אותך, אמא שלי", כתב הכדורגלן על גבי הווידאו בו הוא מגלח את השיער ותייג את חמתו. לאחר מכן ז'וזואה הקדיש את הפוסט למלחמה במחלה הקשה וכתב בפני 110 אלף העוקבים שלו: "סרטן יקר, תודה לך שגרמת לי לעצור ולהקשיב ולזכור מה באמת חשוב. אתה יכול ללכת עכשיו. ננצח יחד, אני אוהב אותך".

החברים מבאר שבע לא נשארו אדישים לפוסט, כאשר מאור מליקסון הרעיף אהבה וגם אשתו של מיגל ויטור חברו לקבוצה לשעבר הוסיפה: "החלמה מהירה לאיזבל, הכל יהיה בסדר".

אשתו של ז'וזואה, ג'ואנה פונסקה, שיתפה סרטון ברשתות החברתיות בו גם היא מתחילה לגלח את שיערה, אך התוודתה לאחר מכן כי לא היה לה אומץ להמשיך, "רבים חושבים שזה רק שיער, אבל האמת היא ששיער יכול לשנות את ההערכה העצמית של כל אישה", כתבהעל רקע מילות הערצה על הכוח והאומץ של אמה, לקראת מאבק עיקש נוסף ולאחר שגילחה את שיערה של אמה.

רפואה שלמה ובריאות איתנה! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי