דרמה במועדון פאר: עזבה את בן זוגה הכדורגלן לטובת חברו לקבוצה?

מרתה דאז
מרתה דאז | מסך, אינסטגרם

טלנובלה חדשה? למרות שהיא ובן זוגה עדיין לא הודיעו רשמית על פרידה, בספרד בטוחים שהיא כבר נמצאת בזרועותיו של כדורגלן אחר, ששיתף איתו פעולה על כר הדשא. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

כדורגלני תבל ממשיכים לספק חדשות מסעירות, ולא ממגרשי הכדורגל. קבלו את הסיפור הפיקנטי של השבוע: כוכבת הרשת מרתה דיאז והמגן סרחיו רגוילון סיימו את מערכת היחסים שלהם אחרי ארבע שנים דביקות במיוחד. אף אחד מהם לא פרסם את החדשות ברשתות החברתיות, אבל כל החיצים מצביעים על פירוק החבילה: אשת הכדורגלן לא נכחה במסיבת הפרידה שערך השחקן כשעזב את אתלטיקו, היא גם לא הצטלמה עם רגוילון בחתונה של מרקוס יורנטה ולא שיתפה אף תמונה במהלך חופשת הקיץ שלה באיביזה. מחשיד ביותר עבור זוג שנהג לחלוק כמעט כל רגע משותף, לא? 

בספרד בטוחים שמרתה לא אמרה דבר על הפרידה שלהם מאחר והיא מצלמת סרט תיעודי על חייה, אליו היא שומרת את כל הכותרות. באתר "טיקיטקאס" פירסמו תאוריה מעניינת עוד לפני שהצדדים אישרו את סיום מערכת היחסים ביניהם. אל תמהרו לחשוב שהיא כבר לא מתהדרת בתואר "אשת כדורגלן", כי שמה של דיאז נקשר כבר עם שחקן אחר, גם הוא מאתלטיקו מדריד, והוא במקרה גם חבר טוב של רגילון והפך גם כן לרווק לאחרונה, ז'ואאו פליקס ששיחק בעונה החולפת בצ'לסי.

המשפיענית וההפורטוגלי השאירו כמה מחוות ברשתות החברתיות שעוררו ספקולציות. קודם כל כי עד לא מזמן הם לא עקבו אחד אחרי השני באינסטגרם ורק עכשיו כן. ולא רק זה, אלא גם כמות הלייקים שהם כבר הספיקו להחליף בשבועות האחרונים. חאבייר דה הויוס, מנהל חברת Socialité, חשף את התיאוריה ב-TikTok: פליקס ומרגרידה קורסיירו נפרדו לפני הקיץ, והוא הכיר מצויין את מרתה דרך בילויים משותפים שלו עם האקסית ועם מרתה ורגוילון, ולמרות זאת רק עכשיו החלו לעקוב. בנוסף, שניהם היו באיביזה בדיוק באותו הזמן… האם מערכת יחסים חדשה נרקמת כאן מתחת לרדאר? ימים יגידו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי