"כלבה, את הולכת למות": גרושת הכדורגלן תחת מתקפה מזעזעת‎

נמצאת תחת מתקפה חריפה
image0 – 2023-07-נמצאת תחת מתקפה חריפה | מסך, אינסטגרם

אחרי שנפרדה מדני אלבס, לאחר שזה הואשם באונס בחורה בת 23, ג'ואנה סאנז חשפה כי היא סופגת על איומים על חייה: "אני לא מבינה למה אני צריכה לקרוא את החרא הזה"

(גודל טקסט)

ג'ואנה סאנז לא תשכח לעולם את 2023, השנה הגרועה בחייה. היא איבדה את אמה באמצע ינואר לאחר מלחמה בסרטן וראתה את בעלה, דני אלבס, נכנס למעצר לאחר שהואשם באונס של בחורה בת 23.

מאז, ולאחר שהתגרשה ממנו, כל צעד של הדוגמנית נבחן בזכוכית מגדלת והיא סופגת ביקורות עד לרמה שאפילו סגרה לתקופה את הרשתות החברתיות, והתנתקה כדי להתרחק מכל המחלוקות סביב הכדורגלן.

הסטורי שהעלתה ג'ואנה
הסטורי שהעלתה ג'ואנה | מסך, אינסטגרם

ולמרות זאת, ג'ואנה החליטה שהגיעו מים עד נפש ופירסמה בפני כמעט מיליון העוקבים שלה באינסטגרם הטרדות קשות ואיומים שהיא מקבלת באופן קבוע ברשתות החברתיות. הפעם, זה היה כבר מוגזם: "את הולכת למות, כלבה. אנחנו נמצא אותך בכל מקום, יא מסריחה", הגיב לה עוקב על התמונה האחרונה ששיתפה.

עוקבים רבים נוספים שלחו לה הודעות מאיימות בעקבות כך ש"נטשה" לטענתם את בעלה בעת צרה: "את צוחקת על בעלך אחרי שהוא מתנצל בפניך, כלבה. אנחנו חיים במדינות שבהן מותר להרוג אותך, תיזהרי".

עייפה מהעלבונות והאיומים שחוזרים על עצמם, סיפרה אשת הכדורגלן בסרטון שפירסמה בסטורי שלה: "אני נאלצת להתמודד עם זה יום אחרי יום במשך חודשים. הטרדות תקשורתיות, עלבונות, איומים על חיי – אני לא מבינה למה אנשים מבזבזים את כל הזמן הזה כדי לפרוק את השנאה כלפיי", פתחה והוסיפה: "למיטב ידיעתי, לא פגעתי באף אחד, לא עשיתי שום דבר רע. אני אדם שמנסה להתקדם בחיים שלו ובעבודה שלו. אני לא מבינה למה אני צריכה לסבול את הדברים האלה. עוברים עליי ימים קשים, כמו היום, שאני מתגעגעת לאמא שלי, ואז אני צריכה לקרוא את החרא הזה".

עוד באותו נושא: דני אלבס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי