בביקיני, בחוף הים: "ג'ורג'ינה, מפורסמים לא מעלים דברים כאלה"

ג'ורג'ינה רודריגס | Gisela Schober / Contributor

זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו ממשיכה לייצר כותרות, והפעם בזכות סרטון ששיתפה ברשתות החברתיות עליו העוקבים כבר העידו ש"הרוב לא היו מעזים לעשות את זה". צפו ברגע הוויראלי

(גודל טקסט)

כנראה שאין שבוע בו זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו, הדוגמנית והמשפיענית ג'ורג'ינה רודריגס, לא תככב בכותרות, והפעם הסיפור מגיע מחוף הים בפורטוגל. אשת הכדורגלן הנעקבת ביותר בעולם פרסמה סרטון מחוף הים שהטריף את 50 מיליון העוקבים שלה. בזמן שהיא מהלכת לה בין הגלים במים הרדודים, גלים חזקים החלו לסחוף אותה. בסופו של דבר, ג'ורג'ינה נפלה בגלל עוצמת הגלים החזקים שהכו בה. 

"כשאתה חושב שאתה בלתי מנוצח", כתבה הספרדייה-ארגנטינאית על גבי הסרטון "המביך", אבל נראה שהנפילה לא הפריעה לה בכלל- כיוון שהיא נראית צוחקת על כל הסיטואציה. לעומתה (או שלא), המעריצים שלה שמחים מתמיד. "כל כך מגניב שהיא שיתפה את זה. רוב הסלבס לעולם לא היו חולקים רגע כזה", "זה הדבר הכי טבעי שהיא שיתפה מאז שהפכה לדמות ציבורית", "הסרטון כל כך טבעי", "מגיע לך מחיאות כפיים על הפרסום הזה. הרוב לא היו מעזים", "כולנו נפלנו בדיוק כמו ג'ורג'ינה פעם", הן רק חלק מהתגובות לסרטון שלה שהפך ויראלי תוך דקות.

לסרטון יש יותר מ-3.6 מיליון לייקים ואלפי תגובות ובנוסף אליו, ג'ורג'ינה שיתפה גם רגעים משפחתיים מהיאכטה שלה של הילדים, ושל רונאלדו. עוד פרט משעשע אליו אי אפשר להישאר אדישים ועל כן הסרטון כל כך אותנטי, הוא הגבר המבוגר שנמצא מאחוריה כשהיא מנסה לשמור על שיווי המשקל בין הגלים. "קבלו את הזקן מאחורה איך הוא סוקר אותה מכף רגל ועד ראש", כתבו חדי האבחנה על אותו הגבר שראה יפייפיה בביקיני וחוטיני, שבאופן מתבקש תפסה את מלוא תשומת לבו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי