מסי או רונאלדו? הפאדיחה של קים קרדשיאן, ש"חשפה" בטעות

קים קרדשיאן
קים קרדשיאן | מסך, אינסטגרם

הכוכבת הגיעה לצפות בפורטוגלי ביפן ובנה הסגיר איזה שחקן הם מעדיפים בבית, אך היא מיהרה לצנן: "אנחנו אוהבים את שניהם, הם השחקנים הכי טובים בעולם". וגם: התמונה עם ניימאר והמפגש עם CR7

(גודל טקסט)

קים קרדשיאן והבן שלו צפו מקרוב בשני כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם. לאחר שבשנה האחרונה איתרנו אותה צופה במשחקי פריימרליג בעת ביקוריה בלונדון ואחרי שהיממה את אוהדי אינטר מיאמי כשצפתה בבכורה של מסי וצילמה אותו "פפראצי", כעת הגיע תורו של רונאלדו.

כוכבת הריאליטי הענקית טסה עד יפן (!) רק כי סיינט, הבן שלה, ביקש לראות את הפורטוגלי בפעולה אחרי שהארגנטינאי פתח לו את התיאבון.

הילדים של קרדשיאן עם רונאלדו
הילדים של קרדשיאן עם רונאלדו | מסך, אינסטגרם

יוצר התוכן "איי שואו ספיד", שידוע בתור מעריץ מושבע של רונאלדו, הגיע ליציע במיוחד כדי לשאול את הכוכבת הגדולה: "את מי את מעדיפה – מסי או רונאלדו?". בזמן שקים חשבה מה להשיב, הבן שלה ענה מיד: "רונאלדו!". היא עשתה לו פרצוף ומיהרה להבהיר: "אנחנו אוהבים את שניהם, גם את מסי וגם את רונאלדו, הם השחקנים הכי טובים בעולם". וכשאמא שלך היא זו שהמציאה את הסלפי ויש לה מעצמה שמגלגלת מיליארדים, אתה גם פוגש את השחקן שכל ילד יכול רק לחלום עליו.

סיינט נפגש עם רונאלדו, קיבל קיבוק ונשיקה ואפילו חולצה חתומה מהשחקן האהוב עליו בעולם. על הדרך, גם ניימאר שהיה שם עם פ.ס.ז' הצטלם עם הקרדשיאנית ולימד את הבן שלה איך רוקדים סמבה בקרנבל בברזיל. נראה שההתקרבות שלה לכוכבי הכדורגל אולי מרמזת על התעניינות בתחום מאחת הרווקות המבוקשות בעולם, כך שלא נופתע אם נבקרוב שמע על רומן חדש בגזרת. לאיזה כדורגלן הייתם משדכים אותה? 

קים קרדשיאן עם ניימאר
קים קרדשיאן עם ניימאר | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי