"לוהטת יותר מאי פעם": הסרטון האינטימי של ג'ורג'ינה שבר את הרשת

ג'ורג'ינה רודריגס | Gisela Schober / Contributor

בזמן שבעלה משחק כדורגל, היא ממשיכה לנפוש והפעם חשפה גזרה לוהטת במיוחד על גלשן ממונע. העוקבים נותרו המומים, הכדורגלן לא הגיב וכמו תמיד היו גם ביקורות. הפרטים המלאים והתיעוד

(גודל טקסט)

מה יהיה, ג'ורג'ינה רודריגס? מאז שבת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו חזרה לגזרתה הלוהטת אחרי הלידה של בתם בלה אזמרלדה בחודש אפריל, היא לא מפסיקה לחשוף את קימורי והפעם השאירה את המעריצים המומים. הדוגמנית גלשה על גלשן חשמלי וחשפה חוטיני זעיר ואת הישבן שלה, עליו עובדת חזק באימונים בתקופה האחרונה – והמאמץ ניכר. 

לא ממש מזיז לה שהחצי השני שלה משחק בסעודיה, שם היא הציגה לוקים צנועים במיוחד בסמוך לחתימתו, אך מאז – ההיפך הוא הנכון. בת ה-29 פירסמה סרטון וידאו בו היא שוכבת על הגלשן הממונע ונראית מבסוטה מהחיים, ואפשר בהחלט להבין מדוע. עם למעלה מחמישים מיליון עוקבים, עשרות מיליונים בבנק, חופשות על יאכטה, זוגיות עם האדם המפורסם בעולם וחמישה ילדים – נראה שג'ורג'ינה בהחלט יכולה לחייך ולהרשות לעצמה לגלוש באיזה ביקיני שמתחשק לה. 

אגב, אפילו הגלשן הממונע שלה מיועד לעשירים בלבד ומיליוני המפרגנים בלייק קבעו פה אחד: "ג'ורג'ינה נראית טוב מאי פעם. אמא לוהטת שחוגגת את החיים". מי שלא הצטרף ל-4.5 מיליוני אלו שפירגנו בלייק היה דווקא בן הזוג שלה, רונאלדו, שכנראה פחות זורם על החוטיני, לפחות לא בתקופה שהוא משחק בסעודיה

התגובות הנוספות לסרטון היו חלוקות, כשכמו תמיד היו גם לא מעט מבקרים, מה שלא ימנע ממנה לפרסם את עצמה בביקיני כנראה גם בשבוע הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי