לאחר שהתכתבה עם שלושה אקסים של ברצלונה, כוכבת הרשת עברה לאוהד בוזגלו

טל הרוש | צילום: אינסטגרם

למרות ניסיונות החיזור הרבים שהישראלית הבלונדינית קיבלה מצד שלושת שחקני בארסה בדימוס, היא החליטה לבחור דווקא בכדורגלן העבר הישראלי ואף בילתה איתו ערב במשותף. השיחות המלאות והתגובות של כל הצדדים בפנים

(גודל טקסט)

כשיש לך 122 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד 200 אלף בטיקטוק, לא פלא שכדורגלנים מפורסמים מעבר לים מתחילים איתך ברשתות החברתיות. תשאלו את טל הרוש (25) כוכבת הטיקטוק מפתח תקווה, שמסתבר שיש לה ברשימת המחזרים שלושה אקסים של ברצלונה. נשמע מופרך? זו האמת! מיראלם פיאניץ', ששיחק ברומא, יובנטוס וברצלונה וכיום משחק באל שארג'ה מאיחוד האמירויות מתכתב עם הישראלית, ואף עבר לשוחח איתה בווטסאפ והוא לא היחיד ששיחק במועדון הפאר מספרד.

ההתכתבות של טל הרוש עם ניקו גונזאלס | צילום: פרטי
ההתכתבות של טל הרוש עם ניקו גונזאלס | צילום: פרטי

גם ניקו גונזאלס, כוכבה של פורטו, לצד אלייש וידאל המגן הימני של וואלס הספרדית, שניהם שיחקו בברצלונה ולשניהם עוד משהו במשותף. הישראלית הבלונדינית הצליחה להסב את תשומת ליבם ובין כל מיליוני משתמשי האינסטגרם הם בחרו להגיב לה על סטוריז וכך התגוללו להן השיחות. אנחנו במדור מיהרנו לשאול את כוכבת הטיקטוק איך זה שכל הכדורגלנים פונים דווקא אליה והיא השיבה: "הם מתחילים איתי, לא יודעת להגיד למה. הם שמים לי עוקב, אני מחזירה ואז הם שולחים לי הודעה. כנראה שהם אוהבים את איך שאני נראית". טל מיוצגת בסוכנות מיינסטרים מדיה, שם מייעדים לה עתיד גדול. 

ההודעה ששלח אלייש וידאל לטל הרוש | צילום: פרטי
ההתכתבות של טל הרוש עם מיראלם פיאניץ' | צילום: פרטי

מעניין אותך לצאת עם כדורגלן? "אני אף פעם לא פוסלת, אני יכולה להגיד שאני אוהבת כדורגל מגיל צעיר וגם עשיתי מלא סרטונים על כדורגל", הסבירה טל. ולמרות ההתכתבויות עם השחקנים הבינלאומיים, אתמול בערב היא דווקא בילתה עם כדורגלן עבר ישראלי אותו כולכם מכירים היטב, אוהד בוזגלו, שלאחרונה חזר לשוק הרווקים אחרי פרידה ממריה זוגתו. "נפגשנו פעם ראשונה ובילינו ערב ביחד. אני נהנה מהחיים וכל ערב עושה משהו. היה ערב כיפי ואני מניח שניפגש שוב. אני לא מחפש זוגיות או משהו רציני", אמר אוהד ורמז על כך ששום דבר לא מתבשל בין השניים. עדיין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי