אחרי גל השמועות: אלוף העולם והזמרת המצליחה הפרידו כוחות

טיני סטוסל. פרידה מתוקשרת | צילום: אינסטגרם

שחקנה של אתלטיקו מדריד וזוגתו איכזבו את המעריצים, כאשר אישרו בהצהרה משותפת כי החליטו לסיים את מערכת היחסים המתוקשרת: "תודה רבה לך על כל האהבה והכבוד, לנצח"

(גודל טקסט)

הזוג שעורר הכי הרבה עניין במונדיאל האחרון כשנבחרת ארגנטינה הניפה את הגביע, רודריגו דה פול והזמרת המגה מפורסמת טיני סטוסל, החליטו לשים סוף למערכת היחסים הפוטוגנית שלהם. השניים בחרו להפריד כוחות ועשו זאת על ידי הצהרה משותפת, בה חשפו שהם הולכים כל אחד לדרכו וכי יש ביניהם עדיין "אהבה וכבוד לנצח". דה פול וסטוסל עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה ברשתות החברתיות.

כבר למעלה מחודש שרצות שמועות ששחקנה של אתלטיקו מדריד והזמרת המצליחה החליטו להיפרד, זאת מאחר ולא נראו פעילים ברשתות החברתיות ואף הפסיקו להגיב באופן תדיר אחד לשנייה. השניים שהיו מאוהבים עד מעל הראש מהרגע בו הכירו, בסמוך לגירושין של הכדורגלן מהאקסית שלו ואם ילדיו קמילה חומס, הודיעו למיליוני המעריצים שהם כבר לא ביחד. טיני כתבה בטוויטר: "חווינו רגעים יפים יחד, הייתה לי את ההזדמנות להכיר בנאדם שאני אוהבת ומכבדת מאוד".

גם דה פול מיהר לכתוב בחשבון הטוויטר שלו: "היינו שם אחד עבור השנייה ברגעים מאוד משמעותיים בחיים שלנו", הצהיר הארגנטינאי והוסיף: "תודה רבה לך על כל האהבה והכבוד, לנצח". במגזין 'הולה' נכתב שעם כל ההערכה שלהם אחד כלפי השנייה, היה נראה כי הקשר הזה הולך לקראת אירוסים, כך שהפרידה מאוד מפתיעה ועצובה עבור קהל המעריצים שלהם. לאור העובדה שהם עדיין עוקבים ברשתות וכל הפוסטים המשותפים שלהם עדיין מככבים בפיד, נראה שלא מדובר בסיפור בגידה כפי שכבר הורגלנו בטלנובלות הארגנטינאיות, ואולי דווקא המרחק הגדול ביניהם הכריע. המדור חולם על קאמבק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי