עד אנטונלה: ביקרה את אשתו של מסי – והותקפה בצורה אכזרית

אנטונלה. האוהדים מיהרו לצאת להגנתה
אנטונלה. האוהדים מיהרו לצאת להגנתה | מסך, אינסטגרם

עיתונאית ארגנטינאית טענה כי מותגים שוכרים את שירותיה של אנטונלה רק בגלל שהיא נשואה ל"פרעוש" - וספגה איומיים על חייה. לירון שרון עם הפרטים, הודעת ההבהרה והסיבה לאי התגובה של הזוג

(גודל טקסט)

ליאו מסי פתח את הפרק שלו בארצות הברית בצורה פשוט מדהימה, ובזמן שהוא מצטיין במדי אינטר מיאמי ונותן למשפחה שלו סיבה טובה לחייך, מסתבר שיש מי שהצליחה לבאס מאוד את אשתו, אנטונלה רוקוזו.

יאנינה לאטורה, העיתונאית הארגנטינאית שראיינה את מאורו ו-וונדה איקרדי רגע אחרי שבגד בה בשנה שעברה וגרמה לסערה, הצליחה לעצבן את המעריצים של משפחת מסי.

היא התארחה בתוכנית של אחד היוטיוברים המצליחים בדרום אמריקה ונשאלה איזו עצה הייתה נותנת לבחורה שרוצה להתחתן עם שחקן כדורגל, על כך השיבה: "הייתי ממליצה קודם כל להבין עד כמה הם מאצ'ואיסטים, בתור אחת שהייתה נשואה לכזה ולא להיות נעל בית", הסבירה מי שהתגרשה מכדורגלן העבר, דייגו לאטורה.

לאחר מכן נתנה את אנטונלה רוקוזו כדוגמא: "אנטונלה, למשל, אנחנו אוהבים אותה, אבל היא אשתו של ליאו והיא נשכרת על ידי מותגים באירופה כדי לפרסם אבל הכל בגלל שהיא נשואה לו, היא לא השיגה שום דבר בעצמה עד עכשיו", קבעה ינינה בראיון שהפך ויראלי בטוויטר.

עוד הוסיפה ואמרה: "ואני לא מבקרת את אנטונלה, אבל את תמיד צעד אחד מאחורי השחקן". המנחה שאל אותה אם מסי היה מסי ללא אנטונלה בחייו והיא הבטיחה שכן: "אי אפשר להכחיש את הכישרון. אני לא מזלזלת, היא יכולה לעזור, ולגרום לו לחיים טובים יותר. בזכותה הוא בטח לא הולך לישון מאוחר, הוא לא יוצא כל ערב, אבל הוא זה הוא, המלך שהכל סובב סביבו". 

בעקבות הדברים שאמרה, לא פחות מאות תקפו את העיתונאית בהודעות קשות וכתשו אותה ברשתות החברתיות. לאוטורה ספגה איומים על חייה ואז פרסמה הבהרה: "למעשה אמרתי שאנטונלה היא הכי שקטה, החברה הכי טובה, היחידה שלא עשתה שערוריות. שיש שני סוגים של נשים: אלו שמושכות תשומת לב ומשוויצות כל הזמן ואלו שלא, והיא לא. גם אני משתמשת בשם המשפחה שלי עדיין. כמו שאמרתי, זה עולם מאד מצ'ואיסטי".

מהכיוון של מסי ואנטונלה לא פורסמה תגובה על הדברים. השניים מתרכזים בלבנות את חייהם בארה"ב ועדיין מחפשים בית במיאמי לאחר שנצפו מחפשים בתים יחד עם טיאגו, בנם הבכור, שהיה לבוש בחולצת המשחק של אבא באינטר מיאמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי