מבוגרת ממנו בשש שנים: אחרי הפרידה מהחלוץ, דוגמנית העל מצאה כדורגלן חדש‎

פילין רואיפסטוף | צילום: אינסטגרם

לאחר שהייתה מאוהבת בשחקן מפורסם מאוד עד שהשניים נפרדו לפני שנתיים, הדוגמנית מצאה כדורגלן אחר שנכנס לה ללב וחזרה לליגה של הגדולים באופן רשמי. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

זאת לא הפעם ראשונה בה שמעתם על אשת כדורגלן שהחליפה בין שני שחקנים, נכון? אז יש אחת כזו שעושה קאמבק לפרמיירליג, ופשוט אי אפשר להישאר אדישים ליופי הנדיר שלה. הדוגמנית הדנית פילין רואיפסטוף הייתה מאוהבת במשך שלוש שנים באקס ארסנל, חלוץ העבר ניקלאס בנדטנר, עד שהשניים נפרדו לפני שנתיים בדיוק, בקיץ 2021. מאז, היפיפיה בת ה-30 הספיקה למצוא כדורגלן דני אחר שתפס את ליבה. 

ג'ייקוב בראון לארסן, שחקן הכנף של ברנלי שנמצא בהשאלה מהופנהיים הגרמנית, מטפח מערכת יחסים עם פילין שמבוגרת ממנו בשש שנים. זה ממש לא מפריע לא לה ובטח שלא לו, והם עוברים יחד לאנגליה כפי שכתבה הפצצה הדנית בפני כמעט 400 אלף העוקבים שלה באינסטגרם: "אנחנו עוברים לגור באזור מנצ'סטר, שלחו לי את כל ההמלצות שיש לכם, נצטרך אותן. אנחנו בדיוק מחפשים למכור את הבית שלנו בגרמניה ומחפשים אחרי מקום לגור בו כאן". 

עם האקס שלה הייתה לה גם אפיזודה בטלוויזיה, כשהגישו יחד תוכנית ריאליטי בטלוויזיה על שמם: "בנדטנר ופילין", והם נחשבו לזוג מאוד מפורסם בארצם עד הפרידה. את לארסן הכירה בדרך הכי נפוצה היום- דרך האינסטגרם, כפי שסיפרה למאות אלפי עוקביה האדוקים. ואיזה כיף לאנגלים שקיבלו עוד נציגה שווה לפרמיירליג, כמעט שווה כמו דנה וושצינה שלנו, זוגתו של מנור סולומון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי