מיה ח'ליפה תחת אש: "איך אפשר לקבל עצות נישואים משחקנית פורנו?"

מיה ח'ליפה | צילום: אינסטגרם

כוכבת סרטי המבוגרים פרסמה סרטון ברשתות החברתיות ועוררה סערה: "אני כמו טום בריידי במשחק הזה"

(גודל טקסט)

כוכבת הפורנו לשעבר וכוכבת האונליפאנס בהווה, מיה ח'ליפה, עוררה מחלוקת ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה סרטון בטיק טוק בו היא מחלקת עצות לחיי נישואים. האמריקאית-לבנונית, אשר הייתה נשואה פעמיים ומאורסת שלוש פעמים, קיבלה אלפי ביקורות על הדעות שלה לאחר שהשוותה את עצמה לכוכב ה-NFL הענק, טום בריידי בעקבות הדימיון לטענתה בחיי הזוגיות שלהם: "הילדה לא יודעת שאני טום בריידי במשחק הזה", טענה ח'ליפה.

"נשוי בגיל 18, גרוש בגיל 21. נישואים שניים: נשוי בגיל 25, גרוש בגיל 28. אירוסין שלישי: מאורס בגיל 29, ביטל את זה בגיל 30, אבל שמרתי את הטבעת ועדיין שומרת על טום בריידי על קצות האצבעות", הסבירה ח'ליפה, והתגרתה בכך במיליוני המעריצים של בריידי בכך שמדבריה עולה שהיא יכולה "להשיג" אותו בכל רגע נתון. כמו כן, היא גם הניעה את המעריצות שלה לעזוב את בני הזוג שלהם אם הן מרגישות שהנישואין שלהן פשוט לא עובדים. רבים ביקרו אותה בחריפות ותהו לעצמם איך אפשר לקבל עצות נישואים משחקנית בתעשיית המבוגרים.

"למה שניקח עצות נישואים מכוכבת פורנו? זאת בדיחה!", כתבו מאות אלפי המגיבים. "האמת, היא האדם האחרון שהייתי רוצה לשמוע ממנו עצות נישואין", כתב אחד העוקבים וקיבל על כך תמיכה רבה. בשבועות האחרונים עלתה ח'ליפה לכותרות אחרי ששללה קשר רומנטי עם הרווק המבוקש, לאחר שאישר את גירושיו מהדוגמנית ג'יזל בונדשן. ולמרות זאת, בחרה לעורר סערה כשהשוותה את עצמה לדמות כה בולטת ואהובה בספורט כמו בריידי. ומיה, למקרה שלא עודכנת מתוקה, הוא כבר מאוהב חזק באירינה שייק, אחת שדווקא שווה מאוד להתחתן איתה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי