"סדום ועמורה": הבחורה המסתורית שחגגה עם כוכבי ריאל מדריד

הדוגמנית הברזילאית אגנס פימנטל | צילום: אינסטגרם

במקביל למאמצים להחתמת אמבפה, שניים מהשחקנים הבולטים של הקבוצה נצפו במהלך בילוי גרנדיוזי באיביזה עם דוגמנית מוכרת, וזכו לשלל תגובות - כולל אחת משעשעת במיוחד

(גודל טקסט)

כשהם לא שולחים מסרים לראש מחלקת הסקאוטינג של ריאל מדריד, ג'וני קלאפט, במטרה שיחתים בקבוצה את קיליאן אמבפה, ויניסיוס ג'וניור ואדר מיליטאו עושים חיים מטורפים באיביזה. לאחר שצמד הרווקים "הפרובלמטיים" של הבלאנקוס העבירו מסר שהוסיף שמן למדורה והבהירו שהיו שמחים שהכוכב הצרפתי יחבור אליהם, קלאפט הגיב להם בהומור וכתב: "אתם מבזבזים את כל הכסף שלנו באיביזה, לא נשאר לנו מספיק כסף להחתים את אמבפה".

הוא אמנם צחק, אבל השניים חוגגים בשבוע של "סדום ועמורה" באי הספרדי, ומסתבר כי יש איתם בחורה יפייפיה. מיליטאו, אשר כזכור הספיק להיפרד בשנה האחרונה מאם בתו קרולין לימה עוד כשהייתה בהריון, יצא עד לאחרונה עם קסידי, כוכבת רשת ברזילאית, שעל פי דיווחים בארצם העיפה אותו מכל המדרגות בעקבות החופשה הגברית שלו. בין התמונות ששטפו את הרשת, צמד הכדורגלנים נראה מבלה עם הברזילאית שגם היא, מסתבר, דמות מאוד מוכרת. 

קוראים לה אגנס פימנטל, דוגמנית ברזילאית לוהטת בת 27, שנראתה צמודה לכוכבי הכדורגל ובילתה איתם על יאכטה מפוארת באיביזה. היא כבר הספיקה לספוג לא מעט ביקורות בחשבון הפרטי שלה, אחריו עוקבים קרוב ל-120 אלף איש, ועל כן בחרה לסגור את האפשרות להגיב לה לאחר הבילוי עם מיליטאו ו-ויניסיוס. אחת העוקבות יצאה להגנתה וכתבה: "תפסיקו לשפוט את אגנס! היא אישה חרוצה, צנועה ומהממת שלא צריכה שאף גבר יקדם אותה בחיים האלו. אם היא עם באמת יוצאת עם אחד מהשחקנים – אז הוא זכה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי