"כשאשתי ראתה מה קרה במסיבה של רונאלדו, היא אמרה 'תתלבש, הולכים'"

מלך המסיבות. רונאלדו הברזילאי | מסך אינסטגרם

שחקן ששיתף פעולה עם הברזילאי האגדי במדי ריאל מדריד חשף: "אוטובוס עם נשים בחוטיני הגיע למסיבת יום ההולדת שלו, זה אולי הבית שעשו בו הכי הרבה סקס בספרד". וגם: מי היה יד ימינו של חלוץ העבר?

(גודל טקסט)

למרות שהוא פרש אי שם ב-2011, אנשים עדיין לא מפסיקים לדבר על המסיבות האיקוניות של אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, רונאלדו הברזילאי, בתקופה בה שיחק בריאל מדריד. חלוץ העבר האגדי היה "חיית מסיבות" וכפי שאהב ליהנות מכל רגע על המגרש, הוא עשה את אותו הדבר גם מחוץ לכר הדשא.

בדור הראשון של הגלאקטיקוס של פלורנטינו פרס, הברזילאי היה אולי השם המפורסם ביותר לצד דיוויד בקהאם וזינדין זידאן, בעוד שגם השחקנים בקבוצה שנחשבו אולי לפחות פופולריים, היו מאוד אסירי תודה, ובצדק. 

בין אותם השחקנים היה איבן הלגרה, שהחליט לספר איך נראו מבפנים המסיבות המוטרפות של רונאלדו. "הייתי עם אשתי במסיבת בריכה ביום ההולדת של רונאלדו וכשהגיע אוטובוס עם נשים בחוטיני, אשתי אמרה לי 'תתלבש, הולכים הביתה'. ואני לא היחיד, גם פיגו היה באותה סיטואציה", חשף בחיוך נבוך.

זה היה בבית שאותו הוא מכר אחר כך לסרחיו ראמוס. זה אולי הבית שעשו בו הכי הרבה סקס בספרד", צחק הלגרה והדגיש שחברו לשעבר לקבוצה היה בן אדם שעשה הכל ואהב לארגן, לארח ולפנק. 

ביחד עם רוברטו קרלוס, שהיה "יד ימינו", רונאלדו היה המנהיג הראשי במסיבות האיקוניות שהם אירגנו במדריד. אולי זו הייתה הסיבה לכך שהגלאקטיקוס לא עמדו בציפיות בזירה האירופית?

כיום, הבעלים של ריאל ואיאדוליד יכול רק להיזכר בתקופה הזו, כי הוא נמצא בזוגיות עם סלינה לוקס בת ה-33 כבר תקופה ארוכה וניתן לומר שהוא בהחלט השתקע ומנהל חיים שקטים שרחוקים שנות אור מימי ההוללות שלו כשחקן פעיל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי