אשתו של אלי אוחנה רותחת מזעם בעקבות השמועה המזעזעת: "חולי נפש!"

אלי אוחנה ואשתו | מסך, אינסטגרם

אחרי שהופצה הודעה שקרית בוואטסאפ ובה נכתב כי "כדורגלן העבר האגדי ככל הנראה מת בתאונה", עדי התפוצצה: "מה היה קורה אם הבת שלי הייתה מקבלת את זה? לא חייבים להפיץ הכל. אלוהים, לאן הגענו?"

(גודל טקסט)

גורו הקוסמטיקה של נשות הכדורגלנים, עדי אוחנה, שבדרך כלל רגילה לדאוג לעור הפנים של הנשים היפות בליגה, ניצלה את הפלטפורמה של הרשתות החברתיות כדי להתייחס להודעה המזעזעת שעברה בוואטסאפ וטילטלה את עולמה. עדי סיפרה, על סף דמעות: "התלבטתי רבות אם לתת במה לדבר הזה, אבל בגלל שמדובר פה בחולי נפש – ואם אפשר רק לעצור את הדבר הזה ולשים סוף לפייק ניוז".

הסטורי שהעלתה אשתו של אלי אוחנה | מסך, אינסטגרם

את הדברים אמרה לאלפי העוקבים שלה באינסטגרם, תוך כדי שהיא מתייחסת להודעה שהופתה ברשת ובה נכתב: "דיווחים לא רשמיים מוסרים על הרוג בתאונה בירושלים. האיש מקורב לצמרת הכדורגל הישראלי ושחקן עבר ידוע ומוערך מאוד. אין כרגע פרטים נוספים. ככל הנראה מדובר באלי אוחנה". 

אשתו של כדורגלן העבר האגדי ירתה: "עזבו את ההצפות של הטלפונים שקיבלנו של אנשים בוכים! מה היה קורה אם הבת שלי הייתה מקבלת את זה, או מה היה קורה אם אני הייתי מקבלת את זה ולא הייתי יודעת שאלי נמצא כרגע בתל אביב? אני באמת לא יודעת איך להגדיר את הרוע הזה את החיות האלו. מי שעשה את זה, הוא לא בן אדם אין לו לב. איך כותבים הודעה כזאת שקרית? וככה מפיצים מוות של בן אדם, וזה לא משנה מי הוא".

"תחשבו מאה פעם לפני שאתם כותבים משהו, גם אם אלא דברים נכונים, לא חייבים להפיץ הכל. תהיו אנשים טובים ולא עם כזה רוע. איך אפשר להפיץ מוות של בנאדם, איך? אלוהים, לאן הגענו?", סיכמה עדי הזועמת את התחושות בעקבות ההודעה השקרית והמיותרת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי