רגע אחרי הפרישה: התמונה המינית של בופון הסעירה את אירופה

ג'יאנלואיג'י בופון | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

לאחר שהשוער האגדי תלה את הכפפות בגיל 45, צלמי הפפראצי תפסו אותו ואת זוגתו בתנוחה אינטימית על יאכטה מפוארת. כיצד אלוף העולם לשעבר הגיב לכל הפרשה?

(גודל טקסט)

ג'אנלואיג'י בופון הוא האיש הכי מדובר באיטליה בשבוע האחרון וזאת כי אחרי קריירה של 25 שנים, הוא החליט לפרוש. השוער האגדי החליט לתלות את הכפפות בגיל 45, וכך תמה לה אחת הקריירות המפוארות שזכינו לראות בדורנו. בופון השאיר חותם גם בנבחרת איטליה ובמועדונים כמו יובנטוס ופארמה, ובעוד על המגרש הוא היה סופר סטאר אמיתי, מחוץ לכר הדשא האיטלקי אוהב מאוד ליהנות. 

בופון והתמונה המדוברת | צילום: אינסטגרם

במשך למעלה מעשור היה נשוי לאלן שרודובה, שאותה עזב עבור עיתונאית מפורסמת. מ-2014 ועד היום בופון מאוהב חזק באילריה ד'אמיקה, ולמרות שכבר מזמן נכנסו לעשור החמישי שלהם, הזוג הזה עדיין נראה מיליון דולר. במהלך השנים האחרונות, השניים יצאו למספר לא מבוטל של חופשות רומנטיות כשבאחת ההזדמנויות צלמי הפפראצי תפסו אותם במקרה בתנוחה מאוד אינטימית על יאכטה מפוארת, מה שגרם לאיטליה ולאירופה כולה לסעור בעקבות תמונה אחת שעשתה רעש גדול. 

בזמן שהשוער המפורסם השתזף, בת הזוג שלו רכנה מעליו וסוג של "שיחקה" סביב מפשעתו, אז מגזין "צ'י" באיטליה פרסם את התמונות. בופון החליט להגיש תביעה בבית המשפט, אך עדיין לא ידוע כיצד הסתיים ההליך. עורכי הדין של בופון ניסו להסביר שהתמונה צולמה כשד'אמיקו צחקה ובשלב מסוים היא הכניסה את ראשה בין רגליו של בופון, אבל הציבור האיטלקי לא האמין לסיפור הזה. השוער האגדי ידוע גם כ"שובב" וכ"הרפתקן" נלהב, כך שבחופשת קיץ אחרת עם ד'אמיקו הוא נתפס לא פעם עם סיגריה בפה. היום הוא כבר יותר נזהר כשהוא יוצא החוצה בעקבות אותה הפרשייה ועדיין ממשיך להנות מכל רגע בחיים. 

בופון | GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי