"הכדורגלן ליטף לה את הישבן ואמר מה יעשה לה. זה מזעזע, הוא נשוי!"‎

"זה היה הרבה מעבר לפלירטוט". אנדי קארול במסיבה הפרטית | צילום: אינסטגרם

הכדורגלן בן ה-34, בעל עבר בנבחרת אנגליה וקריירה מרשימה בפרמיירליג, תועד חוצה את הגבול עם אחת החוגגות בעת בילוי פרוע: "הוא התחיל שם עם כמה נשים, זה היה הלם לראות אותו מתנהג ככה"

(גודל טקסט)

אנדי קארול, חלוץ רדינג כיום וליברפול ונבחרת אנגליה בעבר, צולם כשהוא חוגג במסיבה פרטית ומלטף דיג'יי מוכרת מאוד בשם קיטי מקפאווס. קארול, אשר שיחק בין היתר גם בווסטהאם, ק.פ.ר וניוקאסל, הגיע למסיבה הפרטית אחרי שהוציא כ-2,000 ליש"ט על אלכוהול בבר עם חברים, ממנו המשיך למסיבה בבית שם צולם במהלך "ריקודים חושניים" עם האנגלייה הלוהטת.

הבעיה: קארול נשוי לבילי מקלואו, להם יש שלושה ילדים. אחת מהחוגגות באותה מסיבה סיפרה ל'סאן' הבריטי: "הוא התחיל שם עם כמה נשים. הוא דיבר על מה הוא היה רוצה לעשות איתן יחד. זה היה הלם לראות גבר נשוי מתנהג ככה". כל הסיפור הזה קרה בזמן שאשתו בילי נופשת עם שלושת ילדיהם בספרד, ועל כן כנראה החליט הכדורגלן שזה "זמן טוב להתפרע". רק חבל שלא לקח בחשבון שהיום כל דבר מתועד.

הכדורגלן והדיג'יי החליפו מבטים ביניהם והחלו לדבר רגע לפני שנצפו רוקדים בחושניות. "הוא אחז לה בישבן? זה היה הרבה מעבר לפלירטוט", המשיכה לספר אותה אורחת שהייתה איתם במסיבה. "אנדי התנהג ממש בחופשיות, הוא ידע שמסתכלים עליו ושבשלב מסוים הוא גם צולם". קארול ואשתו התחתנו בשנה שעברה אחרי שנים של זוגיות, למרות שצולם עם שתי נשים במיטה כשהוא חגג בדובאי בסוף 2021. אותן נשים, אגב, טענו ש"לא היה כלום, הוא התעלף כי היה שיכור". איך אומרים? יש דברים שהשתיקה יפה להם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי