יותר יפה ולא פחות נועזת: אחותה של וונדה איקרדי "שמה אותה בכיס הקטן"

זאירה נארה | צילום: אינסטגרם

זאירה נארה דורגה במקום ה-47 ברשימת הנשים הסקסיות בעולם, יש לה עסק מצליח וקריירה משגשגת, אז למה אנחנו שומעים עליה הרבה פחות מאשר על אחותה הגדולה? התשובה נעוצה ברצון "לתפוס" כותרות

(גודל טקסט)

יש לה שישה מיליון עוקבים באינסטגרם ויש הטוענים שהיא יותר יפה ולא פחות נועזת מאשר אחותה הגדולה והמפורסמת, וונדה נארה-איקרדי. אנחנו כמובן מדברים על זאירה נארה, שבעצמה מקפידה להעלות תמונות חושפניות לרשת החברתית, אך העובדה שהיא לא נשואה לכדורגלן כה מוכר כמו מאורו איקרדי אולי השאירה אותה מעט מחוץ לאור הזרקוקים, בניגוד כאמור לוונדה שהפכה למגה סלב ומקפידה "לסדר" לעצמה מקום של קבע במדורי הרכילות ברחבי העולם, בעיקר בזכות פרובוקציות.

נארה "ג'וניור", שתחגוג השבוע את יום הולדתה ה-35, היא דוגמנית הורסת שדורגה במקום ה-47 ברשימת הנשים הסקסיות בעולם שפורסמה על ידי מגזין FHM בשנת 2010, כאשר במהלך השנים היא עבדה עבור שלל מותגי על ברחבי העולם, הופיעה לא מעט בטלוויזיה הארגנטינאית ויש לה מיליוני עוקבים גם בפייסבוק ובטוויטר.

את כל זאת היא עושה במקביל היותה אמא לשניים, שמתחזקת גם בלוג אישי ויש לה עסק אינטרנטי שנקרא "זאירה ביוטי". שעוסק בקוסמטיקה ומוכר מוצרים בהמלצתה. אז איך זה שלא שמענו עליה יותר מידי עד היום? לא ברור, כי אם שואלים את העוקבים שלה, היא "שמה את וונדה בכיס הקטן".

: center; margin-bottom: 24px;">

A post shared by ᴢ ᴀ ɪ ʀ ᴀ (@zaira.nara)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי