"אי אפשר להאמין שהיא אמיתית": המעריצה הגדולה של כוכב העל מטריפה את הרשת

ורוניקה ראג'ק | צילום: אינסטגרם

אחרי ששיתפה סרטון שלה משתזפת טופלס עם חוטיני קטנטנן, העוקבים קבעו כי הדוגמנית בת ה-27 היא "המתנה שאלוהים שלח למין האנושי". השחקן האגדי כבר מזיע

(גודל טקסט)

כוכב הפוטבול לשעבר, טום בריידי, מנהל מערכת יחסים מתחת לרדאר עם הדוגמנית הרוסייה הלוהטת אירינה שייק, כך דווח במדורי הרכילות בכל העולם בשבועיים האחרונים. בזמן שאנחנו מתמוגגים מהחיבור בין הקוורטרבק הכי מפורסם בעולם לאקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, המעריצה הכי גדולה של בריידי, מיס סלובקיה לשעבר ורוניקה ראג'ק, מטרללת את מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם.

אחרי ששיתפה סרטון וידאו שלה משתזפת טופלס עם חוטיני קטנטנן, העוקבים קבעו פה אחד: "המתנה שאלוהים שלח למין האנושי". ואכן מדובר ביופי קיצוני של הדוגמנית בת ה-27, שמספר העוקבים שלה בשנה האחרונה הכפיל את עצמו מאז שעלתה לכותרות ושמה נקשר עם בריידי. "היא יודעת איך לרגש את המעריצים שלה", כתבו ב"דיילי סטאר" הבריטי על ראג'ק שמחזיקה בקהל של 5.4 מילון (!) עוקבים שרק הולכים וגדלים משיתוף לשיתוף.

התמונה שסחררה את העוקבים. ראג'ק | צילום: אינסטגרם

"אי אפשר להאמין שהיא אמיתית. היא בובת ברבי אמיתית", השתפכו בממלכה. והאמת, זה לא רחוק מהמציאות: הפצצה הסלובקית מציגה גזרה לא הגיונית, שלטענתה הכל "טבעי" לאחר שנשאלה אם עברה ניתוח להגדלת חזה והכחישה. בנוסף, היא ממשיכה לייצג את העם היהודי בכבוד עם שרשרת מגן הדוד הענק שלה עליה היא לא מוותרת בשום תמונה. בריידי אמנם לא היה בעניין, ולא כל כך ברור איך, אבל לא ירחק היום בו היא תמצא לעצמה כוכב אחר שיחמם אותה בלילות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי