הספורטאית שהתעשרה בזכות תמונות נועזות: "אף אחד לא יגיד לי מה ללבוש!"

"אף אחד לא יגיע לי מה ללבוש" | Stacy Revere / Staff

פייג' ספיראנאק, שמכונה "הגולפאית הסקסית", הודפת את הביקורות על הלבוש החושפני שלה: "אנשים חוששים להיכנס לענף כי הם מפחדים להרגיש לא רצויים. זה הגוף שלי, אני אוהבת להרגיש סקסית"

(גודל טקסט)

פייג' ספיראנאק, שמכונה "הגולפאית הסקסית", לא מעוניינת לשמוע מה יש למבקרים שלה לומר בנוגע ללבוש שלה בזמן שהיא משחקת גולף. המשפיענית בת ה-30 הפכה למעצמה של ממש ברשתות החברתיות וצברה מיליוני עוקבים הודות לתוכן שהיא מפרסמת – ובעיקר הודות לסגנון הלבוש הנועז והחושפני שלה.

ספיראנאק התייחסה לביקורות הרבות נגדה, והבהירה אחת ולתמיד: "כל חיי התלבשתי בצורה הזו וכך אני מרגישה הכי טוב עם עצמי. אני אוהבת להרגיש סקסית, זה גורם לי להיות בטוחה ושלמה עם עצמי. זה הגוף שלי וזו הבחירה שלי – ואף אחד לא יכול להגיד לי מה ללבוש. אני מנסה להיות אותנטית ולחלוק עם כולם את הסיפור האישי שלי. בגלל שלבשתי בגדים שאינם "מתאימים" לגולף, אנשים רבים פשוט יצאו מדעתם. אני חושבת שאנשים חוששים להיכנס לעולם הגולף כי הם מפחדים להרגיש לא רצויים בענף השמרני הזה".

על המעבר מהתעמלות לגולף והפיכתה לאושיית רשת, סיפרה: "כשעברתי לגולף, היה לי נוח בבגד גוף. לא היה לי מספיק כסף לקנות בגדים שמתאימים לגולף, אז לבשתי חותלות וגופיות ובגדים נוספים שהיו לי בארון. כך, בבגדים האלה, למדתי לשחק גולף במגרשים ציבוריים שבהם לא היה קוד לבוש קפדני. מיליוני עוקבים? כשהתחלתי בזמנו לפרסם ברשתות החברתיות, לרגע לא חשבתי שאהפוך לאושיית רשת ואצבור כזו כמות של עוקבים. אני אסירת תודה על כך".

ספיראנאק הייתה גולפאית מקצוענית שבמהרה הבינה את הפוטנציאל שקיים ברשתות החברתיות ועשתה הסבת מקצוע: במקום להתחרות בסבב המקצועני, החלה לדגמן והשקיעה בטיפוח עמוד האינסטגרם שלה. מספר שנים חלפו מאז והיא כוכבת מפורסמת עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, דרכן היא מתפרנסת למחייתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי