ממש, ממש לא מה שחשבתם: אחד מענפי הספורט הכי אלימים בעולם

גברים חסונים נכנסים לזירה לקרבות נטולי חוקים. זה מדמם, זה אלים, והכל למטרה טובה - להפחית אלימות כלי נשק בארצות הברית: "זה עוזר להתמודד עם הלחץ". הכירו את הענף הוויראלי "ויכוחי רחוב"

(גודל טקסט)

עשרות אלפי אנשים מתים מדי שנה בארצות הברית מירי של כלי נשק. בניסיון להתמודד עם אחת המכות הגדולות במדינה, הוקם לפני מספר שנים ארגון מפתיע למדי בשם "ויכוחי רחוב" (Street Beefs), ששם לעצמו כמטרה לפתור עימותים בין אנשים בצורה מעט יותר ממוסדת, ומעט פחות אלימה.

עוד ב"טראש טוק"

הספונסר שיביא את אמבפה? ההצעה לצ'לסי של האתר למבוגרים בלבד קשה לצפייה: תנין טרף כדורגלן למוות, שוטרים ירו בו כדי לחלץ את הגופה "ניימאר קיים יחסי מין עם ספורטאי מפורסם, והצטרפתי לאורגיה" ספורטאי אקסטרים שביצע פעלולים בגובה רב – נפל למותו מהקומה ה-68

ובכל זאת, מדובר בפיתרון אלים למדי: בחלק מגופי התקשורת בעולם הגדירו את ענף הספורט המפוקפק הזה כ-"UFC לרד נקס", והנה מה שקורה שם: כל שני אנשים שנמצאים בוויכוח כלשהו יכולים להזמין אחד את השני לדו-קרב, להיכנס לזירה ופשוט ללכת מכות. בלי אקדחים, בלי כלי נשק, רק עם זוג כפפות וזהו זה.

"זו משפחה של אנשים שאוהבים להילחם, שאוהבים כושר, ושונאים שימוש בכלי נשק", נכתב באתר הרשמי של הארגון. "המטרה שלנו היא לבנות קהילה גדולה של אנשים שממוקדים בהפסקת אלימות רחוב, ורוצים לבנות אחד על השני כמו משפחה. הארגון שלנו מלא באנשים קשוחים, אבל הם גם האנשים הכי נדיבים שיש".

הלוחמים השונים לא מקבלים כסף כדי להשתתף בקרבות, לכן לא תמצאו כאן שמות גדולים – פשוט אנשים פשוטים עם קצת אגרסיות להוציא, ביניהם שפים, חוטפי עצים, מוכרי מכוניות וכן הלאה. "אתה יכול להיכנס לזירה, לשים את כל הצרות שלך בפנים ולדעת שכשזה נגמר, אתה נפרד מכל חילוקי הדעות שלך וללחוץ יד לבחור השני ולהיות אדם טוב יותר", אמר הלוחם ג'סטין קראון. "בסופו של דבר, כולנו אותו הדבר. אנחנו מתחבקים בסיום הקרבות. לכולנו יש משהו במשותף".

"הייתי הרבה שנים בכלא", סיפר הלוחם וויין סויפר. "כעת יש לי אישה ושישה ילדים ואני פשוט מנסה לחיות נכון. אני יכול לבוא לכאן, ללחוץ למישהו את היד, להכות אותו בפרצוף כמה פעמים ואז ללחוץ לו שוב את היד והכל בסדר. אני לא צריך לבלות אחר כך חצי שנה ככלא. זה עוזר להתמודד עם הלחץ".

לערוץ היוטיוב של הארגון יש כבר למעלה מ-3 מיליון משתמשים רשומים, ובסרטונים השונים צפו עשרות מיליוני אנשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי