נועה קירל פותחת את הלב: "זה הדבר הכי פרטי בעולם, אז איפה הגבול?"

נועה קירל עם בנותיו של ערן זהבי. אצטדיון בלומפילד | עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי השמועות על זוגיות עם דניאל פרץ, הזמרת התייחסה בריאיון לניב רסקין לדברים שאמר האקס תומר הכהן: "כמו שהלב שלו שבור גם הלב שלי שבור. כמעט שום דבר לא יכול להפתיע אותי אבל זה לא פשוט"

(גודל טקסט)

אחרי ששמה נקשר בשבועות האחרונים לשוער מכבי תל אביב דניאל פרץ, וכשעדיין לא ברור מה באמת קורה ביניהם, הזמרת נועה קירל התראיינה הבוקר (שלישי) בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12 והתייחסה לדברים שאמר אתמול האקס שלה, תומר הכהן, שדיבר בכנות רבה ובין השאר הודה כי הוא עדיין אוהב אותה.

קירל אמרה: "זה לא קל לצפות בזה ולראות את זה, כי כמו שהשלב שלו שבור גם הלב שלי שבור ושנינו באותה סירה ובאותה סיטואציה. ראיתי שהוא דיבר על זה וזה באמת לא פשוט, ועוד יותר לא פשוט לדבר על זה כל הזמן, גם אני וגם הוא, כי זה הדבר הכי פרטי בעולם אז איפה הגבול ומה אומרים ומה לא? יש המון דברים שמן הסתם אני לא אגיד וגם הוא לא יגיד והם שלנו והם פרטיים, אבל חשוב לי שיהיה כבוד ושתהיה הדדיות ושהדברים ייעשו בצורה מכובדת. הוא היה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי בשנתיים האחרונות ויש באמת המון אהבה".

על כך שהכל נעשה בצורה פומבית: "לא קל, כי תומר הוא באמת מאוד לבבי והוא מדבר מהלב ולפעמים סיטואציה של מה שאתה תספר לחבר זה לא מה שתגיד בריאיון, אבל הוא כן אוהב לשתף וזו הדרך שלו ואם הוא בחר להתראיין ולדבר על זה ולשתף בצורה כזו, זו זכותו וזו הדרך שלו ואני מקבלת את זה. אין ספק שגם ההתמודדות שלי, אנשים שוכחים שהיא לא פשוטה. כל פעם יש גלים של הדבר ואז לשמוע תגובה נגדית, זה לא קל וזו האמת. לא יצא לי להגיב לו על זה עדיין, גם לא כל כך ידעתי שהריאיונות האלה עומדים לבוא, אבל אני במקום שכמעט ושום דבר לא יכול להפתיע אותי אבל יש דברים שהם מאתגרים ולא פשוט להתמודד".

נועה קירל | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי