הפתעה אחת ריגשה אותה במיוחד: רובי קין התאחד עם אשתו בישראל

play
אשתו של מאמן מכבי תל אביב, קלודין קין, עם בנם רובי ג'וניור | צילום מסך, אינסטגרם
צפו: ערן זהבי ורובי קין מסכמים את התיקו של מכבי תל אביב בלרנקה 01:44

אשתו של מאמן מכבי תל אביב הגיעה ארצה לראשונה מאז מינויו, יחד עם בנם. איזו מחווה מצד בעלה גרמה לה "לברך" עליו?

(גודל טקסט)

רגע לפני גומלין הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג נגד א.א.ק לרנקה (חמישי, 20:00 בספורט1), מאמן מכבי תל אביב רובי קין קיבל חיזוק מיוחד מאוד מבחינה אישית: אשתו קלודין ובנו רובי ג'וניור הגיעו אמש (שלישי) לישראל והתאחדו עם האירי לראשונה מאז מעברו למועדון הצהוב בסוף חודש יוני.

קלודין העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סדרת סטוריז, מההמתנה לטיסה מדבלין לתל אביב שארכה כחמש שעות וחצי, ועד המפגש בין רובי לבנו שכמובן התרגש באופן מאוד מתבקש.

אבל דבר אחד ריגש במיוחד את אשתו של מאמן מכבי תל אביב. בסטורי שהעלתה היום, היא צילמה את ארון הנעליים המסודר להפליא בביתם, וכתבה בצירוף אמוג'יס מאוהבים: "יבורך כל גבר שמנסה להתחיל לסדר את הארון כדי להפתיע אותך. תראו את כל הנעליים איך הן צמודות. סדר עדיפויות".

עוד על מכבי תל אביב

קין יכריע: על איזה בלם לסמוך. זהבי יחזיר את השערים מלרנקה? א.א.ק לרנקה אופטימית: "מסוגלים להסתכל למכבי תל אביב בעיניים" הסיבות למכירת יובאנוביץ' והחיפוש אחר מחליף שיהיה שונה ממנו

קלודין קין היא דוגמנית עבר שהתחרתה בעבר על הטייטל הנחשק "מיס אירלנד" ובמקביל סיימה תואר בכלכלה. בני הזוג הכירו כשקלודין הייתה בת 18 בלבד, ואחרי שש שנות זוגיות הם נישאו באירוע נוצץ בדאבלין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי