"סקס זה החיים": אשתו של הכדורגלן הבכיר "הבעירה את הרשת"

| Carlos Alvarez / Contributor

אחרי שחשפה בעבר כי היא ובעלה "מקיימים יחסי מין כל יום", היא העלתה לרשת תמונה שהותירה את ספרד המומה. וגם: אוהדי הקבוצה שמציפים את עמוד האינסטגרם שלהם וקוראים לה ולכדורגלן לחתום

(גודל טקסט)

ספרד מאוהבת בפילאר רוביו. מגישת הטלוויזיה, שהיא גם אשתו של סרחיו ראמוס, ממשיכה לשבור את הרשת עם גזרה מעוררת קנאה בגיל 45. "פילאר רוביו מבעירה את הרשת בבקיני – ולא תאמינו איזה תגובות היא קיבלה", כך צעקה הכותרת של האייטם ב"מונדו דפורטיבו".

רוביו ממשיכה לסחוף את הרשתות עם התמונות האחרונות שהעלתה, כאשר לאימונים, לתזונה ולמשמעת שלה יש תוצאות ברורות ומרשימות. לפילאר יש יותר מעשרה מיליון עוקבים באינסטגרם – והם נותרו המומים מהמראה המושלם שהציגה מגישת הטלוויזיה שהיא גם אמא לארבעה!

בתמונה, רוביו לובשת בקיני בצבע שחור עם פרחים והתיעוד שבחרה לפרסם התפשט ברשת כמו אש בשדה הקוצים, כשנכון לשעה זו פילאר צברה כמעט 115 לייקים וקרוב ל-1,000 תגובות שמרביתן משבחות אותה על הגזרה החטובה. ראמוס, זכית ב"מאמי הלאומית של ספרד".

אגב, על רקע מועמדותו של ראמוס להגיע למועדון שלהם, מי שהציפו את עמוד האינסטגרם של רוביו בימים האחרונים הם אוהדי גלאטסראיי הטורקית, שמראים את כוחם ברשתות החברתיות ומנסים לשכנע גם את אשתו להצטרף לקבוצת הפאר מאיסטנבול.

במהלך ראיון טלוויזיוני שערכה בעבר, חשפה רוביו את תדירות קיום יחסי המין שלה ושל ראמוס: "אנחנו עושים את זה כל יום, חוץ מהימים בהם אני צריכה להיות במדריד". פילאר המשיכה והסבירה שהיא מרגישה צורך "לתת לסרחיו סיבה להישאר בבית ולא לחפש את זה בשום מקום אחר. סקס זה החיים!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי