"זה לא יקרה!": כריסטיאנו רונאלדו סירב לבקשה של ג'ורג'ינה רודריגס

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | SOPA Images / Contributor

הון שמוערך ב-500 מיליון דולר? הכדורגלן העשיר בעולם? אז מה, גם לו נמאס לפעמים - הפורטוגלי סירב בתוקף לבקשה של זוגתו ואם ילדיו, שדרשה ממנו מתנה אחת ספציפית שהצליחה להוציא אותו משלוותו

(גודל טקסט)

בזכות עבודה קשה והמון כישרון, כריסטיאנו רונאלדו הוא ככל הנראה הכדורגלן המפורסם אי פעם. CR7 דאג לאורך השנים ללא מעט מבני משפחתו וחבריו באמצעות ההון העצום שצבר, כ-500 מיליון דולר על פי הדיווחים, אולם כעת מסתבר שג'ורג'ינה ביקשה ממנו לקנות לה משהו – והוא סירב.

כריסטיאנו וג'ורג'ינה מקפידים להפתיע זה את זה בימי ההולדת וחגיגות שונות לאורך שנים, אלא שעכשיו נחשף כי הייתה פעם אחת שבה כדורגלן העל דחה על הסף את בקשתה של אהובתו.

ג'ורג'ינה התארחה בתוכנית טלוויזיה מקומית, נשאלה על אוסף הארנקים שלה והיממה את הצופים. המנחה שאלה לגבי המספר המדויק והניחה שמדובר בחמישה. "150", השיבה זוגתו של הכדורגלן. "מה קורה איתך?!", תהתה המנחה בתגובה וג'ורג'ינה מיהרה להשיב בחיוך: "אני לא יודעת, זו בדיוק השאלה שכריס תמיד שואל אותי".

ג'ורג'ינה המשיכה וחשפה: "כריס שאל אותי 'מה את רוצה ליום ההולדת' ואני השבתי ארנק. ביקשתי את אותו אחד שיש לי, אבל יותר גדול. התשובה שלו הייתה 'אני מסרב, אני פשוט לא הולך לקנות לך את זה'".

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | מסך, אינסטגרם

למרות הסירוב של רונאלדו שהגיע ככל הנראה בצדק על רקע כמות הארנקים המופרעת שיש לג'ורג'ינה, הפורטוגלי ידוע כבן זוג מפנק מאוד. אחרי לא מעט שמועות על משבר ביחסים ביניהם כולל טענות כי השניים על סף פרידה, נראה כי הם חווים תקופה טובה והדיווחים כבר הרחק מאחוריהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי