צדק "חשף" את הסיבה לפרישה של מליקסון, גם ברק בכר לא נשאר אדיש

play
נתראה בעתיד? מאור מליקסון | ברני ארדוב
צפו: איתן אזולאי כיכב, מכבי נתניה לא ריחמה על הפועל באר שבע 02:51

עם דמעות בעיניים, עוזר מאמן הפועל באר שבע הודיע כי סיים את דרכו בכדורגל וזכה לתמיכה יוצאת דופן משחקני הווה ועבר. בלם העבר השתעשע, מיגל ויטור אופטימי ומאמן הכוכב האדום הקדיש לו סטורי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בקול חנוק ועם הרבה דמעות, מאור מליקסון עזב את הפועל באר שבע ונפרד, לפחות באופן זמני, מהכדורגל הישראלי. שחקן העבר האגדי הסביר כי הוא זקוק למנוחה ורוצה לטפל בגוף ובנפש.

מליקסון ריגש: "בתחילת העונה פניתי לראשי המועדון וביקשתי לצאת להפסקה מהדבר שאני הכי אוהב בעולם – כדורגל. הסיבות הן אישיות, בריאותיות, וקצת מורכבות, והן לא מאפשרות לי לתת את המאה אחוז הנדרש לתפקיד. הגוף שלי ביקש מנוחה, ולא פחות חשוב, גם הנפש. אף פעם לא ביקשתי כלום, אך הפעם הייתי רוצה לבקש מכם לכבד את הצורך שלי לעצור רגע. התבקשתי להישאר בתפקידי עד לאחר הקמפיין האירופי ומציאת מחליף, וכמובן שהסכמתי. אך היום הגיע הרגע בו אני תולה את נעלי האימון ולוקח פסק זמן כדי לנוח, להירגע, לבלות עם המשפחה שלי, לתת לעצמי קצת שקט, לטפל בגוף, לטפל בנפש ולחשוב מה הלאה. אני ממש זקוק לזה".

עוזר המאמן היוצא העלה את המכתב המלא שהקריא במסיבת העיתונאים גם לרשתות החברתיות, וזכה לתמיכה יוצאת דופן מאנשי כדורגל בעבר ובהווה ומהאוהדים. "תודה על הזכות להיות לצדך ולהשתתף בסיפור חייך. אתה אחד, יחיד ומיוחד, כשחקן, כאדם וכחבר. אוהב אותך ובטוח שתצליח בכל דרך רק תבחר", כתב לו החלוץ תומר חמד. גם מיגל ויטור נפרד: "אנחנו נתגעגע חבר. תיהנה מהזמן שלך ואני מקווה לראות אותך שוב איתנו בקרוב".

גם יוג'ין אנסה, רועי גורדנה, חתאם אלחמיד, בן שהר, אבי ריקן, אריאל הרוש, גיא חיימוב, אוראל דגני, דוד קלטינס, גיא מלמד, דור מלול, טוטו תמוז, אוהד לויטה ועוד רבים וטובים הרעיפו שבחים, אך מי ש"גנב את ההצגה" עם תגובה משעשעת הוא בלם העבר שיר צדק, שזכה עם מליקסון בשלוש אליפויות, ו"חשף" את היעד הבא של עוזר המאמן היוצא: "חוזר בתשובה, בדוק". גם מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר, שהדריך את מליקסון בימי הזוהר בבאר שבע, לא נשאר אדיש. הוא הקדיש לו סטורי, תייג אותו וכתב באנגלית: "בהצלחה".

גם בעלת הבית, אלונה ברקת, נפרדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי