בנו של אייל ברקוביץ' עורר סערה: "לסגור את הכדורגל אם זה לא יקרה"

אייל ברקוביץ' | קובי אליהו

ליאור ברקוביץ' טוען שמכבי תל אביב חייבת לשחרר את דניאל פרץ: "מעל חמישה מיליון זה מוגזם, הוא שוער. אם הוא לא חותם היום, כולם בקפלן". הצייצנים לא נשארו אדישים: "דבר עם אבא שישים את ההפרש"

(גודל טקסט)

מעברו המסתמן של דניאל פרץ לבאיירן מינכן ממשיך לעורר הדים, כשהבוקר (שלישי) כבר נראה שהעסקה מתקרבת לסגירה אחרי משא ומתן עיקש בין מכבי תל אביב למועדון הפאר הגרמני.

מי שהתייחס למשא ומתן העיקש שמנהלת מכבי תל אביב, שרוצה מבחינתה למקסם את ההכנסה ממכירתו של השוער הצעיר והמצוין, הוא הכדורגלן ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', שהצית מיני סערה בטוויטר, פלטפורמה בה יש לו יותר מ-13 אלף עוקבים. "אם מכבי לא משחרת את דניאל פרץ, אפשר לסגור את הכדורגל הישראלי", כתב וזכה למאות לייקים ועשרות תגובות. בהמשך כתב ציוץ נוסף בנושא: "אם דניאל פרץ לא חותם היום, כולם בקפלן ב-20:00".

"דבר עם אבא שישים את ההפרש ואפשר לסגור עסקה", כתב לו אחד הציצנים, ואחר הבהיר: "בתנאים שלה, זכותה של כל קבוצה לדרוש מה שמגיע לה". היה גם מי שהציע לברקוביץ' ג'וניור לפתוח פייבוקס ולהשלים את הסכום לשמונה מיליון יורו.

ברקוביץ' ענה למגיב אחר, שכתב לו "לא פחות מחמישה מיליון יורו". ליאור השיב: "בסדר גמור, חמישה מיליון יורו הם יציעו אבל חלאס לבקש מעל. זה מוגזם, בכל זאת הוא שוער. את אוסקר (גלוך) מכרו בשבעה מיליון יורו וזה יפה מאוד לכדורגל הישראלי".

דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי