'האתלטית הסקסית בעולם' להולאנד: "בוא נראה מי מהיר יותר"

אליסה שמידט, המתחרה בריצה ל-400 מטרים עבור גרמניה באליפות העולם באתלטיקה, אתגרה את החלוץ של מנצ'סטר סיטי: "אני יכולה לנצח אותו, אם אתה מוכן - אני אשמח"

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד פתח את עונת 2023/24 בצורה נהדרת. על אף הפסד לארסנל במגן הקהילה, הנורבגי הספיק כבר לכבוש פעמיים במחזור הפתיחה נגד ברנלי ולזכות עם מנצ'סטר סיטי בסופרקאפ האירופי אחרי ניצחון בפנדלים על סביליה.

את הייחוס לכמות השערים האדירה של הולאנד בקריירה, מקשרים למיקום שלו על המגרש והיציאה המהירה מהמקום בריצת ספרינט אל עבר רחבת היריב שהקנתה לו 52 שערים ב-53 הופעות במדי התכלת של אלופת אירופה.

מי שהצהירה כי היא לא התרשמה לגמרי מהיכולות האתלטיות של החלוץ היא אליסה שמידט, האתלטית הגרמנייה המתחרה בין היתר באליפות העולם באתלטיקה המתקיימת בימים אלה בהונגריה.

אליסה שמידט אתלטית
רוצה להתחרות בחלוץ מנצ'סטר סיטי. שמידט | אימג'בנק GettyImages

שמידט, שכונתה לא פעם "האתלטית הסקסית בעולם", אמרה שהיא יודעת שהיא תוכל להתחרות מול הולאנד בריצה: "אני חושבת שבריצה ל-400 מטרים אני יכולה לנצח אותו. לגבי 200 מטרים זה יהיה אולי קשה יותר, אבל אני אשמח שנתחרה יום אחד. צריך לשאול אותו, אך אני תמיד מוכנה לכך".

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי
יכול לעמוד בקצב של שמידט? הולאנד | אימג'בנק GettyImages

במסיבת עיתונאים לקראת אליפות העולם, פנתה שמידט למצלמה והכריזה: "הולאנד, אם אתה מוכן להתחרות בי אני אשמח. בוא נראה מי מהיר יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי