"תודה מלך": מי זכה בחולצת המשחק האחרונה של דניאל פרץ במכבי ת"א?

play
דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב | אריאל שלום
"מכבי זה אצלי בלב". צפו: דניאל פרץ מככב בתור איש גדר בשער 11 00:29

אחרי 1:4 על צלייה ופרידה מרגשת, השוער המריא לגרמניה לצד זוגתו נועה קירל, לקראת חתימה בבאיירן מינכן הגדולה. חברו לקבוצה הצליח לשים את ידו על "השלל", והתרגש: "זה הדבר הראשון שרציתי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דניאל פרץ עוזב את מכבי תל אביב ומצטרף לבאיירן מינכן הגדולה. השוער, שגדל במחלקת הנוער של הצהובים והצטיין הקיץ במדי נבחרת ישראל ביורו הצעירות, נמכר לאלופת גרמניה תמורת כחמישה מיליון יורו ואתמול (חמישי) לאחר הניצחון 1:4 על צלייה בבלומפילד בפלייאוף הקונפרנס ליג, הוא נפרד ממועדון נעוריו, מחבריו לקבוצה ומהקהל – שנשאר באצטדיון במשך דקות ארוכות והריע לו.

מי שזכה בחולצה ההיסטורית ממשחקו האחרון של פרץ במדי מכבי תל אביב הוא ערן זהבי, איש המשחק, שאמר: "מדברים על זה שאני צריך לקחת את הכדור אחרי השלושער? דבר ראשון רצתי לבקש מפרץ את החולצה". בסיום העלה החלוץ הוותיק תמונה של החולצה של פרץ מחדר ההלבשה וכתב: "תודה מלך". בהמשך שיתף תיעוד נוסף, עם בנו והשוער וכתב באנגלית: "מספר 1. בהצלחה, אני אוהב אותך ומאמין בך כל כך".

זהבי לא הסתפק בכך והעלה לאינסטגרם גם פוסט, שזכה נכון לכתיבת שורות אלה ליותר מ-16 אלף לייקים, בו הוא כתב: "דניאל היקר, אין ילד כמוך, אתה דוגמא לכל שחקן. מאחל לך בהצלחה ואת כל הטוב שבעולם, לך תגשים את החלום של כל ילד שמתחיל לשחק כדורגל – כל כך מגיע לך. אוהב אותך". פרץ הנרגש השיב: "אין כמוך".

הסטורי שהעלה ערן זהבי, שזכה בחולצה של פרץ | מסך, אינסטגרם

פרץ עצמו נפרד ממכבי תל אביב בפוסט מרגש באינסטגרם, שזכה לאלפי לייקים וכצפוי גם לשלל תגובות מחבריו לקבוצה ומכדורגלנים בליגת העל. השוער כתב: "זכיתי, זכיתי להגשים חלום ילדות ולשחק במועדון שאני אוהד, במועדון שאני כל כך מזדהה עם האופי והערכים שהוא מייצג – כבוד, מצוינות, מנהיגות ועזרה לזולת.

"זכיתי להכיר אנשים טובים ומדהימים שנהיו חלק ממני. כל אנשי המועדון, הצוות הרפואי, הצוות המקצועי, ההנהלה והבעלים, וכמובן השחקנים שהם כבר אחים שלי ואני לא יכול לתאר כמה שאני אוהב אותם. וכמובן לכם אוהדים יקרים שגרמתם לי להרגיש מהרגע הראשון כל כך אהוב. אז גם אם לא כשחקן אני תמיד אשאר אוהד של הקבוצה, זה הבית שלי. תודה על הכל! אוהב המון, דניאל".

עוד באותו נושא: דניאל פרץ, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי