איבנה קנול הותקפה בבר על ידי אישה: "היא רצתה להרוג אותי"

איבנה קנול | Kym Illman / Contributor

"האוהדת הסקסית" חשפה בפני מיליוני העוקבים את האירוע החריג, במהלכו בת 40 המתינה לה שלוש שעות מחוץ למקום. הסיבה: בן הזוג שלה נעץ מבטים בקרואטית, שהתרגזה: "נשים, מה נסגר איתכן?"

(גודל טקסט)

איבנה קנול ממשיכה לככב בכותרות מאז חודש דצמבר האחרון, אז הגיחה לחיינו בסערה כשעודדה בלבוש מינימלי את נבחרת קרואטיה במונדיאל בקטאר. מאז ובזכות התלבושות הססגוניות והפרובוקטיביות שלה, היא צברה קהל של 3.2 מיליון עוקבים באינסטגרם שנשאר פעור פה נוכח התמונות המיניות שהיא מעלה.

הקרואטית חשפה בפני העוקבים בסטורי שלה שאישה תקפה אותה אחרי שבן הזוג שלה נעץ בה מבטים. התקרית קרתה בזמן שאוהדת הכדורגל המפורסמת נפשה במיקונוס ושתתה כוס תה: "הותקפתי על ידי אישה בת 40 שאני לא מכירה בזמן ששתיתי תה עם חברים", כתבה קנול והוסיפה: "הייתי בטוחה שלא אזדקק לאבטחה באי המהמם הזה. הסיבה שאותה אישה תקפה אותי היא בגלל שהחבר שלה הסתכל עליי כשנכנסתי לבר".

קנול חשפה את המקרה שהותיר אותה המומה וסיפרה שהיה לה מזל: "האישה הזאת חיכתה שלוש שעות שאסיים את הבילוי בבר, היא תקפה אותי ובכלל לא זיהיתי מי היא. למזלי, שתי החברות שלי תפסו אותה והרחיקו אותה ממני, הן לא רצו לפגוע בה. היה להן קשה לתפוס אותה כי היא הייתה כל כך משוגעת ואמרה שהיא רוצה להרוג אותי. המשטרה הגיע ועצרה אותה. אני לא מספרת את זה כדי שתהנו מהסיפור אלא כדי לשאול אתכן נשים: מה לעזאזל לא בסדר איתכן?", סיכמה קנול את הדברים – בתקווה שזו הפעם האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי