"לא עולה במדרגות": לא תאמינו איך שאקיל אוניל נראה אחרי השינוי הקיצוני

שאקיל אוניל | Getty Images Entertainment

אחרי שהפך ל"שמנמן" ושקל 185 קילו, כוכב העבר האגדי החליט לקחת את עצמו בידיים, השיל ממשקלו 25 ק"ג וסיפר: "לא אהבתי את מה שראיתי כשהסתכלתי במראה". צפו בסנטר האגדי חוזר לשיאו

(גודל טקסט)

שאקיל אוניל הוא אחד משחקני הכדורסל האהובים בכל הזמנים. בחודשים האחרונים כוכב העבר השיל 25 ק"ג ממשקל גופו, אימץ שגרת תזונה בריאה והתמכר לחיים בחדר הכושר, כפי ששיתף את 32.2 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. כוכב העבר בן ה-51 סיפר על הירידה במשקל ועל "יעדיו המטורפים" במהלך ריאיון ל"Entertainment Tonight", בו חשף שהחליט לשנות את אורח חייו אחרי שהבין שהוא "לא יכול לעלות במדרגות".

שוב בשיאו. שאקיל אוניל | מסך

"הפכתי כבר ממש לשמנמן ולא הצלחתי אפילו לעלות במדרגות. לא אהבתי את מה שראיתי כשהסתכלתי במראה", הסביר שאק. לדברי אוניל, ששקל קרוב ל-185 קילו, הוא התחיל בפעילות גופנית ולצד זה גם שינה לחלוטין את הרגלי האכילה שלו. אוניל הוסיף שהמטרה שלו עכשיו היא "להיות בין 140 ל-150 קילו" – המשקל ששקל כשעזר להוביל את מיאמי היט לתואר ה-NBA הראשון שלה בשנת 2006.

כוכב הכדורסל, שגובהו 2 מטרים ו-16 סנטימטרים, שיתף סרטון באינסטגרם מחדר הכושר בו הוא קורע מעליו גופיה אפורה ומשוויץ בשרירים החטובים שלו. הוא הוסיף וסיפר שהגיע למשקל הגבוה כי הרגלי האכילה שלו היו גרועים והוא "תקע" הרבה ג'אנק פוד שבעברו כספורטאי עילית לא הפריע לו, אבל לאחר הפרישה זה גרם לו לעלות במשקל.

היום, הוא רוצה גם להשיג קוביות בבטן למרות שהתבדח שהוא בחצי הדרך למטרה שלו. "יש לי עכשיו חמישה ריבועים אז יש לי עוד דרך לעשות כי אני רוצה להוריד את החולצה באינסטגרם". למרות שאת החולצה הוא כבר הספיק להוריד, הוא עדיין שומר על המשקל. ריספקט! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי