אשת הליגיונר חושפת: "לא נרדמתי, הדמעות חונקות והלב כואב"

רועי וגיל קהת. בזמנים יפים יותר | צילום: אינסטגרם

לאחר שבעלה החל קדנציה שנייה בקריירה מעבר לים, זוגתו של הכדורגלן שיתפה באומץ רב את הקשיים הנפשיים הכרוכים במעבר והעלתה תהיות: "הלב שלי כמעט מתפוצץ מבפנים, סופרת את הימים שהדבר הזה יקרה"

(גודל טקסט)

בחודש יולי האחרון חתם רועי קהת על חוזה לשנתיים בסומגאיט האזרית עם אופציה להארכה בשנה נוספת. הקשר בן ה-31 סיים שלוש שנים בעירוני קרית שמונה שירדה לליגה הלאומית, ובכך הוא החל קדנציה שנייה בחו"ל כליגיונר, כשהקודמת הייתה באוסטריה וינה. מי שמלווה אותו לאורך כל הדרך היא אשתו גיל קהת, שבניגוד לפעם הקודמת, הפעם עשתה את המעבר מעבר לים עם שני ילדים. אשת הכדורגלן הצטרפה לבעלה חודש וחצי אחרי שעבר לאזרבייג'אן לבד עם שני ילדיהם ושיתפה את אלפי העוקבים בקושי הגדול.

"כולם כבר מעבירים דאחקות על אוגוסט, אצלנו הסיוט הוא עדיין באקסטרים", כתבה מאמנת הכושר האהובה והוסיפה: "עשיתי רילוקיישן עם סיאלי ואלריי לבד, כולם איחלו לי להגיע לרגע של אחרי, שנתאחד כולנו שלמים. אבל שוב החרדה שלי, יום ראשון לסיאלי בכיתה א' בבית ספר בחו"ל בשפה זרה. ואלרייצ'וק שרוצה לחזור לגן ולבית הקודם וחושב שהוא בחופשה. לא הצלחתי להירדם. מה יהיה עם הילדים? איך יסכימו ללכת לימים הבאים אחרי הקושי הזה? הלב כבד והתהיות אם בחרנו נכון".

גיל שיתפה את התחושות הכבדות של אמא שרק רוצה שיהיה לילדים שלה טוב. מסגרות חדשות זה דבר מטלטל עבור ילדים, על אחת כמה וכמה במדינה חדשה ובשפה זרה. כשבוחרים לעבור לגור במדינה אחרת עבור קריירת כדורגל יש המון שיקולים שלא נראים מבחוץ ואחד המשמעותיים שבהם הוא ההסתגלות של הילדים. החצי השני של קהת הוסיפה: "הלב שלי כמעט מתפוצץ מבפנים. סופרת את הימים שהם ידברו אנגלית וילכו בחיוך למסגרות. אני מאמינה ומלאת שמחה על הצעד הזה אז למה ואיך? אין לי תשובה כרגע, הדמעות חונקות והלב כואב. בעיקר מתרכזת להודות על הכל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי