"מתוך כבוד לגדול מכולם": מעריציו של מסי "התעלמו" מהתמונה של אנטונולה

אנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם

אלפי תומכים של קפטן נבחרת ארגנטינה משכו תשומת לב חריגה בפוסט האחרון של אשתו, כאשר בחרו שלא לסמן 'לייק'. הסיבה לכך, אשר התגלתה בשלל התגובות לפרסום, סיפקה תשובה נחרצת

(גודל טקסט)

ליאו מסי נחשב על ידי רבים לכדורגלן הטוב בעולם, בטח לאחר המונדיאל האחרון. לא פחות מ-486 מיליון מעריצים עוקבים אחרי הפנומן הארגנטינאי באינסטגרם, ומסתבר כי הם לא רק אוהבים את אלוף העולם – אלא גם מכבדים אותו. הפוסט האחרון ששיתפה אשתו אנטונלה רוקוזו, הוכיח עד כמה. הפוסט המדובר, אותו שיתפה אשתו הפצצה של מסי, עשה הרבה רעש ברשת החברתית וזכה לכמעט 3 מיליון לייקים – אבל לא מהאוהדים המושבעים של בעלה, שהעדיפו "לכבד" את הפרעוש ולהימנע מסימון 'לב' לצד התמונה.

למרות מספר הלייקים האדיר שקיבלה התמונה הלוהטת ששיתפה, כולל זה של בעלה שפירגן, הרבה נמנעו מלעשות לייק מתוך כבוד לכוכבה הנצחי של ברצלונה. הסיבה לכך התגלתה בתגובות מאלפי אוהדים שבחרו להסדיר את הנושא ואת בחירתם: "הכבוד שלי לגברת של מספר 10 הענק", "לא להסתכל ולא לגעת – זו אשתו של הבוס", "לא עושה לייק מתוך כבוד לגואט (השחקן הגדול בכל הזמנים)","מסי לא פה – אין לייק", הסבירו האוהדים. 

אחד מהם אף הגדיל לעשות והדביק לאנטונלה את הכינוי: "הגברת הראשונה של מיאמי" – כינוי השמור לאשתו של נשיא ארצות הברית, המכונה "הגברת הראשונה". מאז שהגיע למיאמי, מסי מתפוצץ עם תצוגות תכלית מרשימות ומטר של שערים, ועל כן אפשר להבין את האוהדים האמריקאים שהולכים שבי אחרי מי שכבש במשך שני עשורים את הכדורגל האירופאי ואת ליבנו. גם מחוץ לכר הדשא, נראה שהחיים של משפחת מסי מדהימים בעיר השוקקת והם לגמרי נהנים מכל רגע, הרבה הודות לדיוויד בקהאם ואשתו ויקטוריה. 

עוד באותו נושא: ליאונל מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי