לצד החברות לקבוצה: "הכדורגלנית היפה בליגה" הדהימה עם תמונות נועזות

אגטה סנטסו | צילום: אינסטגרם

שחקנית ההתקפה של ונציה מהסרייה B השאירה את עוקביה פעורי פה, זאת לאחר ששיתפה בתמונות נועזות למדי במהלך בילוי בנהר במסגרת מחנה האימונים

(גודל טקסט)

אגטה סנטסו, שזכתה לתואר "הכדורגלנית היפה ביותר באיטליה", פינקה את אלפי העוקבים שלה בתמונה לוהטת במיוחד. זה קרה כאשר סנטסו הצטלמה עם חברותיה לקבוצה כשהיא לבושה בחולצה רטובה לחלוטין. 65 אלף העוקבים שלה באינסטגרם רגילים לקבל תמונות וסרטונים מהמגרשים ובשלל לוקיישנים סביב העולם כשהיא לבושה בביקיני, אך הפעם היא לקחה את זה לשלב הבא. 

הכדורגלנית בת ה-29, אשר משחקת בקבוצת הנשים של ונציה מהסרייה B, מוצבת בדרך כלל בהרכב כשחקנית כנף. בפוסט האחרון שיתפה כי היא מתרגשת לקראת פתיחת העונה ו-"רוצה לשחק עכשיו יותר מכפי שהרגשתי כשהתחלתי לשחק כדורגל. אני מוכנה להפציץ – בואו נצא לדרך". לצד המילים מלאות המוטיבציה שכתבה, שיתפה בתמונות עם חברותיה לקבוצה ממחנה האימונים שלהן, בין היתר כשהן משתכשכות בנהר בחולצות רטובות.

אגטה סנטסו וחברתה לקבוצה | אינסטגרם
אגטה סנטסו וחברתה לקבוצה | אינסטגרם

העוקבים הרעיפו עליה מחמאות בלי סוף, ואפשר להבין מדוע. בהתחשב בעלייה במספר העוקבים שלה בשנה האחרונה, היא נשאלה ע"י אתר "גאזטה" על הגידול במספר העוקבים ואמרה: "אני שמחה. אני רואה בזאת הזדמנות כי זה מאפשר לי לתת במה לספורט שממנו אני מגיעה ולהפיץ את הבשורה". 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי