לא לבעלי לב חלש: מגישת הכדורגל שגורמת לאוהדים לעבור קבוצה

גיאוסי מלואי | מסך, אינסטגרם

היא בכלל התחילה כשחקנית, אך עברה לעבוד במועדון הפאר מילאן ובמהרה כבשה את כל הליגה. הכירו את בת ה-24 המהממת ש"מסוגלת לעשות שלום" בין אוהדי כל הקבוצות בזכות יופייה עוצר הנשימה

(גודל טקסט)

גיאוסי מלואי, מגישת הטלוויזיה היפייפיה של מילאן, הייתה בכלל שחקנית לפני שכבשה את הסרייה א'. כיום היא עובדת בערוץ הטלוויזיה של מועדון הפאר ומצליחה מעבר לכישוריה על המסך, להפנט את מאות אלפי האוהדים עם היופי שלה. היא מילאה תפקיד מכריע כחלק מהצוות בלה דומניקה ספורטיבה, תוך שהיא הצליחה לנווט במיומנות בעולם המסובך של תקשורת הספורט.

מעבר לכך, כישרונותיה כמגישת ספורט גאים לידי ביטוי ב"Milan Talk", תוכנית ייעודית המסקרת את פועלן של קבוצות הגברים והנשים של מילאן. חוץ מזה, לאיטלקייה הלוהטת יש אהבה מיוחדת למטבח ולאוכל משובח, והיא יוצאת למסעות יוצאי דופן כדי לחקור טעמים חדשים, וגם תשוקה עזה לכדורגל, למרות שהיא לא חשפה את אהדתה לקבוצה ספציפית. עם זאת, היא תומכת ענקית של נבחרת איטליה ומצפה בקוצר רוח לאליפות אירופה בגרמניה.

בת ה-24 הצליחה לגייס קהל אדיר ברשתות החברתיות בשנתיים האחרונות כשהיא כבר עם 311 אלף עוקבים אדוקים. הפוסטים שלה מתפוצצים מאז הקיץ האחרון ובתקשורת האיטלקית מתבדחים על כך שהיא "תעשה שלום" בין כל אוהדי הקבוצות ששונאים אחד את השני, כשאפילו אוהדי קבוצות יריבות של מילאן מביעים את אהבתם לגיאוסי. "אם היית אוהדת של יובה היית מושלמת, את אלוהית", כתב לה אחד העוקבים ברשתות החברתיות. "את גורמת לי לפקפק אם אני בכלל אוהד של אינטר", התבדח אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי